تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

یادگیری-دانشجو

نشستم تو اتاقم دانشگاه و مطالعه میکنم و به این فکر میکنم که چقدررر از مطالعه و یادگیری لذت میبرم من!

آیا کسی هست که بیشتر از من لذت ببره؟ گمان نمیکنم.

تمام وجودم از شعف سرشار میشه و تمام سلولهای بدنم لبخند میزنن...

و داشتم فک میکردم خب اینا رو‌خوندی و مسلط شدی میخای چیکار کنی؟ دپرس میشی

و بعد فکر کردم خب یه سری مطالب دیگه میخونم، انقدرررر مطلب هست برای یادگیرییی...

برای همینم همیشه به فکر ارشد و دکترای دوم و سوم و...هستم دیگه...

و اینگونه لبخند زدم و‌ اومدم این انرژی مثبت رو اینجا ثبت کنم...

وقتی صبح ها خیلی زود بیدار میشم که مطالعه کنم به انگیزه شدیدم فکر میکنم و دعا میکنم همه دانشجوها از رشته شون و یادگیری لذت ببرن، اونوقت هم موفق میشن و هم کلی کیف میکنن...


روزتون یه روز زودتر مبارک دانشجویان جان :)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد