تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

حس جدید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

باور

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ماراتن

مامان میگه تازه تو خوبی، یادت نیست اون دوستت ماههای آخر حسابی قاطی کرده بود و مریض شده بود؟؟

حس خوبی میگیرم و سعی میکنم اوضاعم رو از اونچه که وخیم تره نشون ندم

هر قسمت رساله که تموم میشه میگم دیگه تمومه بعد مثل این اسباب بازی های جدید که بودن فشار میدادی یه طرف میزد بیرون (اسمشون یادم رفت) یه بخش جدید سرک میکشه و میگه هاها فک کردی تموم شدم؟خیر من هستم بیا بشین کار کن!!!

ریزه کاری هاش خسته ام کرده و در این ماراتن بسیار طولانی، که بخاطر کرونا و عدم وجود تفریح و انرژی بخشی مناسب سختتر شده؛ دارم خودم رو پیش میکشم رسما هل میدم!

یه 10 روز کانون تعطیل بود و من مثل امروز هربار بعد نماز صبح نخوابیدم و خب خدا رو شکر در پیش رفتن کارها خیلی تاثیر داره، سحرخیزی توصیه میکنم شدید. 

همسر هروقت کلافه میشم میخنده میگه حسابی به فنا رفتی! بخصوووووووص قسمت آماری هزاران بار رفته رو اعصابم و دیگه حسابی رو آمارش و spss تسلط یافته ام.

همچنان بیرون نمیرم اصلا، و باز هم رکورد در خانه ماندن دارم، 10 روز کامل.

یه سریال رو هم نشستم دیدم تموم کردم! و از اینکه ممکنه تا 2021 یا حتی 2022 فصل جدید هیچکدومشون پخش نشه غصه میخورم!

تا اینجای سال 2020 ده تا کتاب خوندم و ریسک کردم و جنایت و مکافات رو شروع کردم (ترجمه فارسیش رو دوست نداشتم و یه ترجمه عاااالی انگلیسی پیدا کردم عالیههههههههه) عجیبه که فعلا که صفحه 54 هستم بسیار خوشم اومده، گودریدز شروعش رو نزدم چون میترسم رهاش کنم

اینگونه!