تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

اواسط ترم

به دوستم میگم نمیشد یه تعطیلات وسط ترم میدادن بهمون؟الآن درست اواسط ترمه و من خسته م و نیاز دارم یه هفته تعطیل باشم.

میخنده و میگه آره کاش میشد.

من کلاسهام خیلی بیشتره و برعکس من که همیشه بدو بدو و تو کلاس هستم، دوستم همیشه اتاقه و پشت سیستم داره به کارهای دیگه ش میرسه...هفته پیشم که آخر هفته اصلا استراحت نداشتم خیلی خسته شدم.

با این حال این هفته فعلا دوروز رفتم باشگاه و فردا هم میرم، و تو فایلها تقریبا پیش هستم و فردا و پس فردا و شنبه هم بااید پیش بیفتم چوووووووون هفته بعد 5شنبه تا شنبه مهمون دارم و فرصت کار نیست.

امروز رفتم آزمایش دادم و خوشحالم بالاخره شد که دکتری که مدتها ازش وقت میخاستم بدون نوبت بخاطر همکار بودن بهم وقت داد.

از فرانسه یکم خسته شدم و برام تکراری شده و میخام زودتر ترم بعد بشه که اسپانیایی رو ادمه بدم.

امروز یادم افتاده که یکی از رویاهام هنوز محقق نشده و اونم حرفه ای پیانو زدنه، و فک کردم برنامه ریزی کنم برای خرید پیانو و کلاس رفتنش...

و اینکه از نظر جسمی خسته هستم، اما روحا همچنااان بلند پرواز و به دنبال رویاها....

نظرات 1 + ارسال نظر
آقای رعد چهارشنبه 24 آبان 1402 ساعت 18:34 https://iammrthunder.blogsky.com/

سلام
امیدوارم وقت استراحت پیدا کنین
خیلی بامه بود اون جمله که ناگهانی به یاد پیانو افتادین که محقق نشده
حتما میشه

سلام سلام
ممنون اما پیدا نمیشه تازه آخر هفته یا کار دارم یا مهمون حتی اونوقتم استراحت نمیکنم (غرغر)
ایشالااا که میشه
امیدوارم شماهم به رویاهاتون برسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد