تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خوووب

از کلاس برگشتم اتاقم و دیدم پیغام دارم و همکلاسی فرانسه م نوشته که امروز کلاس تعطیله و چون حدس میزد من واتساپ رو چک نکنم خواسته اطلاع بده.

و وااای که چقدرر خوشحال شدم از این کنسلی.

دیشب برعکس عادتِ این چند وقت خیلی دیر خوابیدم و طبق عادت ساعت 5ونیم بیدار شدم بنابراین ساعت خوابم کم شد و کسل شدم.

8 تا 11ونیم کلاس داشتم،

11ونیم تا 12 یه جلسه ای بودیم که حرفای جالبی شنیدم(شاید یه پست دیگه راجع بهشون نوشتم)

حتی تایم ناهار 12تا 2 هم کارگاه آموزشی بودم و نه ناهار خوردم نه استراحت کردم تا 2 که کلاس داشتم تا الآن...

بنابراین اینکه کلاس کنسل شد خیلیی چسبید و میتونم یه ساعت بعد برم خونه ان شاا...

با هم اتاقیم برنامه هایی چیدیم و جالبه با اینکه هم گروهی نیستیم خیلی کارهای مشترک میتونیم انجام بدیم و کلا از دیروز که صحبت کردیم حس و حال خوبی دارم و انرژیم بالاست.

و متوجه شدم هم اتاقیم هم مثل من معتاد به درس و کاره و همش به فکر پُست-داک و این حرفاست...

با اینکه تو روزهای بدِ ماه از نظر سطح هورمونی هستم اما روحیه م رو بالا نگه داشتم.

+نسبت به افرادی که فقط وقتی مشکلی دارن میان سراغت و باهات تماس میگیرن خیلی سرد و خیلی خشک رفتار میکنم و به خودم حق میدم  :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد