تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تعطیلی، کار، کتاب، نویسنده!

این هفته تعطیل شد، یعنی یکشنبه که تعطیل شد من فقط تو فکر تعطیلی کلاسهای دانشگاه بودم که خدا رو شکر تعطیل شد خیلی خطرناک بود اگه مجبور میشدم برم اما همسر بهم انگ تنبلی زده

در عوض کلی خوابیدیم و بعدشم کلییییییی رو مقاله کار کردم. و وقتی دوست استادم ازم پرسید چه خبر و گفتم که کجای کارم گفت آفرین ایشالا تا آخر تعطیلات عید سابمیت کردی و تمومه دیگه؟ایشالااااااااااااااااااااااا.

چک کردن ریویو اون یکی مقاله م به روزی دو بار رسیده! یعنی میدونم حالا حالا ها جواب نمیدن، اما یک امید جالبی دارم به اینکه قراره استثنا قائل شده و به من زود جواب بدن!!!

نمیدونم یادتونه یا نه، اما من با یه نویسنده امریکایی در ارتباطم تو سایت گودریدز! یه بار دیدم اومده به یکی از ریویو های من در مورد یه کتاب نظر داده و بعد اون من فالوش کردم اونم نظرات من رو فالو میکرد اما فرندز نبودیم، گودریدز میتونی ریویو های افراد رو فالو کنی اما لزوما لازم نیست فرندز باشید.

بعد دیدم یه کتاب باحالی رو داره میخونه، رفتم نوشتم تمومش نکردی ریویو بنویس که منتظریم. بعد فک کردم این الآن میگه این چرا کتابهایی رو که من نوشتم نمیخونه! یه جواب طولانی داد که نویسنده باحاله و..............و به زودی کتاب رو تموم میکنه و تا چندتا کتاب دیگه رو نخونده هیچ کتاب جدیدی رو شروع نمیکنه(به نوشتن) منم در جوابش نوشتم که چه باحال و...بعد نوشتم که کتابهات هیچکدوم تو ایران نیستن خبر داری؟:))) (در این میان یه نویسنده دیگه اومد براش کامنت گذاشت که کاملا انکارش کرد و همچنان جواب من رو میداد!!)

نوشت که اوه سریع یه ترجمه فارسی رو شروع میکنه و ...یه سری حرفای دیگه. ریویو ش رو ندیده بودم و خوندم و رفتم کتاب رو دانلود کنم دیدم نه خیر اینم نمیتونم پیدا کنم. تازه من اصلا دوست ندارم ترجمه بخونم، نمیتونم دیگه. نوشتم که من مدرسم اگه بخواد کمکش میکنم برای مترجم خوب و انتشارات مناسب و رو من حساب کنه. و نوشتم که من دیگه نمیتونم ترجمه بخونم و باید انگلیسی کتابها رو پیدا کنم.

راستش به ذهنم خطور کرد که کتابهاش رو رایگان برام پست کنه!  که اصلا به این موضوع اشاره نکرد!!!

بعدش دیدم اومده فرندز ریکوئست داده جالبه که منم تو گودریدز اخیرا یه سوال چالشی اضافه کردم، که اگه کسی بخواد دوست من بشه باید به اون سوال جواب بده، و یه جواب خیلیییییییی باحال داده بود و اشاره کرده بود به اینکه به چند زبان مسلطم براش هیجان انگیزه. اصلا کلا خیلی شخصیت جالبی داره و من کلی خندیده و تایید کردم دوستی مون رو. همین الآن.

من خیلی دوستان امریکایی، سوئدی، لهستانی، آلمانی، ایتالیایی و...دارم اما این نویسنده خاصه و خب برام هیجان انگیزه.

خواستم که هیجانش رو اینجا تخلیه کنم که دیگه برم و  بتونم رو مقاله م تمرکز کنم.

++اوه قسمت 9 مردگان متحرک هم پخش شده، دانلود کردم و دارم مقاومت میکنم در لحظات استراحت ببینمش!

خدایا کمکم کن که بتونم سریع کارهام رو سرو سامون بدم انشاله. به امید تو.

++راستی من هم از قضیه کرونا ناراحت هستم اما برمیگردیم به قضیه قدرت کنترل من روی اوضاع، آیا کاری از دستم برمیاد؟خیر، آیا میتونم کمکی بکنم؟خیر؟تنها کاری که میتونم بکنم اینه که به توصیه ها عمل کنم و به اطرافیانم در حد امکان اخطار بدم همین. مجبورم نیمه پر لیوان رو ببینم و از فرصتم برای کارهام استفاده کنم و زیاد هم فک نکنم گویند حفظ روحیه بهترین راه مقابله با اینجور چیزهاست.با تشکر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد