تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تعطیلات

خب، 10 روز تعطیلات ما هم شروع شد، البته امروز من تعطیل نیستم چون فاینال فرانسه دارم و باید بخونم آزمون هم آنلاینه!

با اینکه قرار بود با همسر بیدار شم، ساعت 7ونیم، حتی رفتنش رو هم متوجه نشدم و ساعت 9 بیدار شدم با عذاب وجداااان چون کلی کار دارم.

امروز فرانسه و کارهای خرده ریز، فردا شام شاید خانواده همسر رو دعوت کنیم البته بیرون رستوران، بعد اگه خواستن بیان صرف چای.

باید چکیده بنویسم برای استادم! و گزارش نتایجم رو بنویسم. شنبه 4 ساعت نظارت دارم و باید برم دانشگاه...

میخواستیم بریم پیش خواهرم 3 روز اینا منصررف شدیم، بس که گرمه هوا. و ترجیح میدم بشینیم خونه به کارهای عقب افتاده مون برسیم.

3شنبه ای که گذشت دوست همسر دعوتمون کرد شام خونه شون، قرار بود 3 تا زوج باشیم، ما و اونها و یه دوست مشترک دیگه، من دوست دارم این دسته جمعی ها رو و اینکه 3 زوج بودن رو به 2 زوج بودن ترجیح میدم یعنی شلوغ بودن جمع برام لذت بخشه. اما همسر گفت که ترجیح میداد ما و خودشون میبودیم و زوج شماره 3 نبودن، و داشت میگفت تو اجتماعی برون گرایی، منم گفتم تو اجتماعی درون گرایی؟گفت نه من اجتماعی نیستم! گفتم چرا هستیییی. با من که بودی طی سالهایی که هم رو میشناختیم، گفت خب تو فرق میکردی! حالا! اشتباه میکنه اگه باکسی احساس راحتی کنه اجتماعی میشه.

خلاصه بعد کلاس من شعبه دوری بودم با اسنپ رفتم تاجایی همسر هم از شعبه خودش اومد رفتیم دوست همسر گفت زوج شماره 3 نتونستن بیان! تو دلم گفتم ببینااا چون همسر خواست که 2 زوج باشیم اونها نتونستن.

جاتون خالی رفتیم حیاط، حیاط که میگم یه بالکن بزرگه، اینا طبقه 10 هستن، انقدر خوشگل بووووود یه عالمه از شهر دیده میشد، برجای بلند و چراغهای خوشگل، تخت داشتن، هواا عااالییییی، خنکککککک. نشستیم، آقایون جوجه و بال مرغ اینا کباب کردن ما هم سوپ و سالاد رو بردیم بالکن خوردیم. بعدم تخته نرد بازی کردیم حتی گفتن قلیونم داریم که همسر گفت نهههههههههه. چایی خوردیم ودیدم اونها خواب آلود تر از ما هستن برگشتیم خونه.

من به همسر گفتم این هفته که تعطیلیم دعوتشون کنیم اگه میتونیم. خیلی خوش میگذره. یا هفته بعد دعوت کنیم یا هفته بعدش جمعه.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوا یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 16:20

سلام عزیزم لطف میکنی بگی از چ سایتی یا کانالی خرید اینترنتی میکنی؟ ممنونم.

سلام جونم. از پیجهای اینستا. پیجهای نسبتا معتبر ها. بعد نگی کلاه برداری شد تقصیر اینه. دقت کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد