تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

زمان

داشتم فکر میکردم که پست قبلی رو کی نوشتم و واقعا باورم نمیشد که دیروز باشه! دیروزم خیلی شلوغ بود! کلییییییی مقااله رو نوشتم، حتی بعد ناهار که کمی استراحت میکنیم که بریم کلاس، لپتاپم رو خاموش نکردم و برگشتم باز هم خوندم و نوشتم. عالی بود! بعدش هم که کلاس و خونه و دوش و شام، باز لپتاپ رو روشن کردم اما واقعا خوابم میومد، کمی سریال دیدم و به همسر که فوتبال ترکیه-فرانسه رو میدید ملحق شدم و همونجا جلو تلویزیون خوابم برد و واقعا به سختی بلند شدم و مسواک زدم و رفتم که بخوابم، خدا رو شکرررررررر خوب خوابیدیم. بازم شکر.

این انرژی که از دیروز وارد بدن و ذهنم شده بخاطر خود خود کار کردنه! همون قضیه لطفا فکر نکن و کار کن. دیروز دوستم میگه برنامه ریزی کنی به همه کارهات میرسی، گفتم دقیقا. و با خودم گفتم من که وقت کم نمیارم، گاها حوصله کم میارم!

دو تغییر عجیب غریب در من اتفاق افتاده، یکی اینکه قبلا تا قورباغه بزرگ و زشت رو قورت نداده بودم به بقیه کارهام نمیتونستم که برسم، الآن خیلی راحت میتونم قورباغه بزرگ رو نگه دارم چون نمیخوام بخورمش، کارهای دیگه رو انجام میدم به وقتش میرم سراغ قورباغه زشت و بزرگ!

دوم اینکه هییییچ کاری رو به هیچ قیمتی نیمه کاره رها نمیکردم، یعنی قبلا که مقاله مینوشتم میگفتم مقدمه که تمومممم شد میریم سراغ ریویو! اونم که تموم شد میریم سراغ نتایج و....الآن وقتی میبینم یه تیکه داره خیلی زیاده از حد وقت میبره رهاش میکنم، میرم قسمت بعدی و به مغزم اجازه میدم یه فکری برای قسمت قبل بکنه و بعدها تکمیلش میکنم! در زمان خیلی صرفه جویی میشه!

جالبه خیلی تلاش هم برای تغییر نکردم، در طی یک سری اتفاقات خودبه خود اینگونه شدم، خیلی هم عالی.

خلاصه که گاها وقتی هوا گرم میشه اتفاقات خوب میفته و کلا روزها که طولانی میشه روزها رنگی تر میشن و خوشگل تر میشن.

++تکالیف فرانسه رو باید انجام بدم، هفته بعد 5شنبه فاینال میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد