تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

من ساده؟

حجم عظیم دروغ هایی که تو این چند روزه از دو یا سه نفر شنیدم غیرعادی بوده!

من همیشه یک فرد بسیار خوشبین و بسیار خوش باور هستم، یعنی دیفالت مغزم بر اینه که همه دارن راستش رو میگن، یعنی یک اپسیلون هم به این فک نمیکنم که افراد بنا به دلایل مختلفی به من دروغ بگن. خودم بلد نیستم دروغ بگم؛ بخوام هم نمیتونم، ببینم طرف ناراحت میشه از دستم یا عصبانی بازم نمیتونم دروغ بگم ؛ زبونم نمیچرخه، چشام و حالتم قشنگ من رو لو میده یعنی ضمیر ناخودآگاهم کاری میکنه که لو برم! نمیتونم نمیخوام هم بتونم!

اما از چهارشنبه در صحبتم با برنامه نویس کانون، تا دیشب که رفتم گوشیم رو از تعمیر بگیرم، دروغ های عجیب غریبی شنیدم و علت بعضی هاش برام قابل قبول بود اما بعضی هاشون به نظر بی دلیل بودن.

و مهارتشون در دروغ گویی پایپی من رو تحت تاثیر قرار داد اما حافظه کم شون خیلی راحت لو شون میداد!

من همیشه به همسر میگم خیلی خوش باوری، همسر نمونه بارز این نوشته ست که اگه یکی از دشمنهاش یک دهانه اسب براش بفرسته ، میگه حتما اسبش را فراموش کرده است. من عاشق همین خوش بینیش هستم. و در مواقعی بسیار عین هم هستیم.

امااااااا این خوش باوری من رو در مورد راستگویی مردم نداره، و این خیلی خوبه اگه قرار بود تو این یه مورد مثل هم باشیم سرمون کلاه میرفت.

مثل دیروز که تعمیرکار گوشی هر لحظه داشت یه دروغی میگفت و اگه زنگ نزده بودم همسر بیاد معلوم نیست چه بلایی سر گوشیم میومد.

تازه فهمیدم حس ششمم به قوت قبل باقیست و هنوز کار میکنه.

به آقاهه گفتم ای کاش دروغ نگوییم! و اصلاااا معذرت هم نمیخواست!

گوشیم همونطوری که بود هست و بخاطر دروغ و عدم اعتماد گوشیم رو گرفتم ببرم پیش یکی دیگه.

اما از اینکه من هنوز هم دنیا رو پر از قشنگی و رنگی میبینم، از اینکه حتی این حجم دروغ و بدی و ظلم ها نمیتونه مانع لذت من از زندگی بشه خوشحالم.اصلا هم قصد ندارم ذهنیتم رو عوض کنم و به هر حرفی مشکوک شم، پارانویید رو نمیخوام، لااقل فعلا!!!

من هنوز خدا رو دارم و خدا فوق العاده ست...دوستش دارم زیاد. افرادی رو به من داده که عزیزتر از جان هستند.

امیدوارم من هنوز امیدوارم دنیا از اینی هم که هست بهتر شه.

به امید دنیای قشنگ تر تر.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 23:21 http://negahekohestan.blogsky.com

باشه

نگاه چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 17:57 http://negahekohestan.blogsky.com

اونقدری که من از دروغ نگفتن ضرر کردم
اونایی که دروغ میگن ضرر نکردن

وااای نگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد