تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

حیفه

چند صباحی ست که به این فکر افتاده ام که حیفه که دیگران اینقدرررررر بهت حسودی کنن یا غبطه حال و وضعیتت رو بخورن و تو حتی بعضی وقتها، ساعاتی، دقایقی و حتی ثانیه هایی رو به نارضایتی بگذرونی، حیفه که همه میگن تو موفق هستی، شاد هستی و تفریحت هم همیشه سر جاشه، اونوقت به خودت اجازه بدی که تصویر ذهنی خودت غیر از این باشه.

یه سریال جدید میبینم، نه، دو تا سریال جدید، یکیش Nina Dobrev بازی کرده که تازه یه قسمتش پخش شده، یکی هم تازه دانلود کردم هنوز تو فصل یک میباشد. این سریال ها شدیدا بهم انرژی مثبت میدن. عالی هستن.

امروز داشتم فک میکردم من حتی کارهایی رو که میگم وااای دوست ندارم انجام بدم، با عشق انجام میدم. یعنی وقتی شروع به کار میکنم دیگه هیچ فکر منفی وجود نداره. تصمیم دوبارههههههه دارم مبنی بر اینکه تصویر ذهنی پیش از شروع کارم رو شدیدا کنترل کنم. قول میدم موفق شم.

حالم خدا رو شکر خوبه. امیدوارم حال همه، همیشه خوب باشه.

یادمون باشه شرایط و وضعیت نباید تعیین کننده حال ما باشن. ما خودمون مسئولیم.

2 هفته ای هست که بازیگوش شدم، به فانتزی هام ادامه میدم تا یکم از نظر روحی حس استقلال خودم رو بازیابم.

آرزو میکنم همه تلاش کنن برای انرژی مثبت داشتن و انرژی مثبت دادن به دیگران.

Pay it forward

پ.ن: اگه ساعت برنارد داشته باشم فقطططط کتاب میخونم و مطالعه میکنم. فقططططططططططط.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد