تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

گذشته

از جمعه صبح دارم تمام خاطراتم رو میخونم و مرور میکنم،

حتی چند بار شده چند پست تکراری رو دو سه بار خوندم،

دارم چند سال گذشته م رو مرور میکنم...

چقدر تغییر کرده ام! چقدر همه چی عوض شده...

بعضی موارد خوبه که عوض شده، بعضی ها نه...

مستقل تر بودم، نسبتا بی خیال تر نسبت به افراد دوروبرم...

سرم شلوغتر بود و بی حوصله تر بودم...

الآن سرم خلوت تره نسبتا و شادترم...

اما دوروبرم خیلی شلوغ بود و الآن خیلی خلوت...(مرا جانِ جانان کفایت کند)

نمیدونم چی عایدم میشه از شخم زدن گذشته اما حس خوبی دارم با خوندنشون.

لازمه.

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 19:03

مرور خاطرات اگه حس خوب بده یا درس خوب بده خیلی خوبه
من چون بعضی چیزا یادم میره یادداشت برداری می کنم که هی مرور کنم

کلا خوبههه، من ذاتا تو خاطراتم رو اتفاقات منفی فوکوس نمیکنم و اکثرا انرژی مثبتن، که ببین قبلا تونستی پس الآنم میتونی.
آفرین به ماااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد