تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

بایدددد

یکی از عادت های بسیار بد من این میباشد که ساعتها قبل از انجام یه کاری زانوی غم بغل میگیرم و عزا میگیرم که وااای!

مثلا ساعت 4 کلاس دارم، میتونم بگم که از ساعت 12 من اعصابم خرد میشه که وای کلاس دارم چه بد! یا اگه قراره مهمون داشته باشم از 3 روز قبلش میگم وااای!

جالب اینجاست که وقتی شروع به کار میکنم کاملا با عشق این کار رو میکنم و این واای گفتن من از یه تصور غلط ذهنی نشات میگیره که نسبت به اون کار دارم!

مثلا کلاس رفتن برای من فوق العاده ست، تدریس یه کار هیجان انگیز و عالیه، اما تصور رفتن به کلاس من اشتباهه، یا اینکه مهمون داری خب خیلی هم عالی، کلی هم خوش میگذره!

اما تصور من تماااااام نکات منفی رو شامل میشه که شاید اصلا تو تجربه اصلی اون کار وجود نداشته باشه!

خیلی وقته این حالت رو دارم و مواقعی که نزدیک پ هستم، مثل امروز، این حالت شدید میشه!

تصمیم دارم این حالت و این عادت بد ذهنیم رو تغییر بدم، هنوز نمیدونم چطوری اما باید بتونم، داره با روح و روانم بازی میکنه!

فقط شروع کردم به فکر نکردن به کار بعدی که باید انجام بدم، تمرکز میکنم رو کار فعلیم، خیلی هم موفق نبوده ام تو این کار اما تلاششششش میکنم.

+این خواننده های بسیااار زیاد خاموش من اگه پیشنهادی دارن خوشحال میشم بشنوم.

++دو سه پست میباشد که بلاگ اسکای بازدید های کلی رو نشون میده اما بازدید هر پست رو جداگانه نشون نمیده، آیا برای همه این اتفاق افتاده یا خیر؟

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه جمعه 23 آذر 1397 ساعت 11:46

من خواننده خاموشتم
ولی نظری ندارم چون خودمم عین خودتم:))))) اگه پیشنهادی به ذهنت رسید راجب این کار به منم بگو

سلام خموش!
به به دستت درد نکنه. من به لحظه فکر میکنم و یا به شیرینی آخر کار. اینطوری آروم میشم.

الهام چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 04:30

من با مهمون اومدن این مشکل و دارم
چون می خوام سنگ تموم بزارم
برای همین استرس میگیرم اعصابم خرد میشه و از چند روز قبلش عزا میگیرم
کلا هر کاریو بخوام خیلی خوب انجام بدم همین حالته

راهکار یافتی به منم بگو

من که بازدید ندارم خبر ندارم والا

شاید منم چون همهه کارها رو میخوام عالی انجام بدم این حالت رو دارم!
راهکارم اینه که به لحظه و کاری که همییییین الآن دارم انجام میدم فک میکنم.
فعلا که یک هفته ست موفقم، غیر از یه روز که قاطی کردم، بقیه روزها عالی بوده. به همین الآن فک کنیم این حالت کم پیش میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد