تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

عشق

گابریل گارسیا مارکز (در مورد کتاب عشق سالهای وبا):سالخوردگی به من آموخته است که، در نهایت آنچه اهمیت دارد، عواطف و احساسات عمیق عاشقانه است. یعنی آنچه در دل روی میدهد. کتابهای من همه به نحوی درباره عشق بوده اند.
در صدسال تنهایی داستانی عاشقانه، از پی داستانی دیگر میآید. گزارش یک قتل نمایش وحشتناکی از عشق است. به گمانم عشق در همه کارهای من بوده، اما این بار در این کتاب شورانگیزتر شده است...
گمان میکنم من نمیتوانستم این کتاب را، زمانی که جوانتر بودم بنویسم، چون یک عمر تجربه عملی در آن است ...

دارم عشق سالهای وبا رو میخونم. رفتم سایت گودریدز بزنم که خوانش این کتاب رو شروع کردم که دیدم این نقل قول از مارکز رو نوشته نوشته...

عشق محرکه، عشقه که ما رو سرپا نگه میداره... روزهای سخت رو با عشق می شه خیلییییییی راحت پشت سر گذاشت...

++یه جورایی خوشحالم که قبل تر این کتاب ها رو نخوندم، درک الآنم قطعا با گذشته تفاوت می داشت و من این لحظه رو برای خوندن این کتابها دوست می دارم...

+++بعضی ها هم شاید به موقعیت و شرایطت حسودی شون نشه اما حرص میخورن از اینکه تو اینقدر شاد و راضی هستی اما اونها همش افسرده و تنها و گوشه گیرن. به اینا باید گفت ببخشید که من خوشبختم و تو نیستی این دیگه تقصیر من نیست، تقصیر توست که بلد نیستی راضی و شاد باشی، این ضعیف بودن توست...

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 11:39

پس من این کتابو نمی خونم تا زمان مناسبش برسه

همیشه شاد باشی عزیزم
همیشه

آره صبر کن تا آخر بخونمممممم بعد بگم کلا بخونیش یا نه.
کی میخوای وب جدید بزنی؟
فدات شم تو هم شاد باشی همیشه. یه برنامه خود شادمان سازی بزنیم الی، باهممم.

ترنم یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 09:44

عشق خیلی مهمه عشق واقعی و خوب
خوش شانسی محضه که همچین عشقی پیدا بشه
خوش شانسی خوش شانس
من رو تشویق به کتاب خونی میکنی ممنون

قربان شما. همه تو زندگی هاشون عشق رو تجربه میکنن اما چطور باهاش برخورد کنی مهمه. خواهش میکنم امیدوارم همیشه هم رو به کارهای خوب تشویق کنیم.

معلم جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 14:23 http://darrahgozarebad.blogsky.com

سلام
من این کتاب رو خوندم و نظرم خیلی متفاوت با دیدگاه نویسنده کتاب مذکوره ؛ و همینطور با نظر خیلی های دیگه که موضوع این کتاب رو عشق حقیقی می دونند.

اگه ایرادی نداره پس از خوندن کتاب فوق نظرتو بگو.
موفق باشی

سلام. عهههه؟والا خیلی کند پیش میرم سرم شلوغه کارامه و زیاد هم دوستش ندارم چون کلا با قلم مارکز مشکل دارم.
اما حتماااااا چشم نظرم رو به اشتراک میذارم .
ممنون. شماهم همینطور دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد