تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

نقاهت یا عوارض دارو؟

آیا شما هم وقتی سرما میخورید یا بخصوص دوره ای که دارو ها داره اثر میکنه و دارید رو به بهبود میرید همه چی رو یه جور دیگه میبینید؟

همه چی! از اتفاقات گرفته تا اشیا، گوشواره دختره تو سریالی که میبینید و تصاویر ذهنی از کتابی که میخونید. مثل یه توهم ه...

گاها اینجور وقتها میخوام هیچ کاری نکنم چون خاطره این دوران نقاهت خیلی قویه و تا مدتها رو ذهن من تاثیر میذاره...

حس میکنم عوارض دارو هاست، میره یه تاثیرایی روی مغز و حس و همه چی میذاره!

+پریشب خواهر و شوهر خواهری رو به مناسبت قبولی همسرم از آزمون استخدامی(مصاحبه) بردیم شام بیرون. یه رستوران جدید شیک که با بقیه رستوران ها خیلی متفاوته. چقدرررررر خوش گذشت و چقدر همه غذاهاش خوشمزه بود حتی پیتزاش که من فک نمیکردم بشه پیتزا رو از یه حدی خوشمزه تر پخت.

خیلی وقت بود که اینطوری نرفته بودیم بیرون و من خیلی دوست دارم به شکل دو زوج بریم بیرون اما متاسفانه خواهر شهر دیگه و دوست صمیمی همسر بسیااار سرش شلوغه هروقت گفتیم جایی بیاین نیومدن دوست صمیمی منم مجرده بنابراین این اتفاق خیلی کم میفته.

بعد رستوران خواهری اینا اومدن خونه ما به صرف چای و یکم صحبت و خنده، بعد رفتن...

به خواهرم هم گفتم:کاش شهر دیگه ای نبودن چقدر از نعمت نزدیک بودن خواهرم محرومم...

+++از وقتی یه دوستی گفت چقدرر علامت تعجب میذاری، یکم مراعات میکنم، مثلا بعد جمله حس میکنم عوارض داروهاست علامت تعجب گذاشته بودم رفته تبدیل به کاما ش کردم!!!!!! (و همینجا همه علامت تعجب نذاشتن هام جبران شد)

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 29 شهریور 1397 ساعت 12:44

من کلا دنیا رو یه جور دیگه می بینم
چه مریض باشم چه نباشم
در این حد داغونم

بابا یه وبلاگ شروع کن بیام اونجا یکم انرژی مثبت بدم بهت این چه کاریه آخه اینطوری افسرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد