تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

بالاخره

یه سری افراد هستن که هیشکی رو نمیبخشن، قابلیت بخشش ندارن،اما من از سال 89 که دیدم وقتی یه نفر رو نمیبخشی تمام فکرت درگیرش میشه و تو ذهنت فقط داری جوابش رو میدی و وقتی شنیدم که خدا گفتن ببخشید برای خودتونم بهتره و من هم شما رو میبخشم، بخشیدم و طعم آرامش رو چشیدم. بدی هایی در حقم شده در حق کی نشده؟اما من بخشیدم، و به آرامش رسیدم، خیلییییییی ساده ست خیلی، آرامش روح و روان.

به همه دوستان توصیه میکنم که این قدرت رو پیدا بکنن که همه رو ببخشن. اونوقت میبینن که چقدر آرامش میاد سراغشون.

بالاخره این ترم هم تموم شد و نمرات رو هم فرستادیم رفت ...

اما متاسفانه بنده سرما خوردم و کلی هم گلودرد دارم، باید برم دکتر.

همسر داره کمکم میکنه این 10 روز که تعطیلیم تا هفته اول مهر متریالم رو آماده کنیم که از مهر رسما داده جمع کنم. منم از اینور سعی میکنم رو مقدمه و ریویوو کار کنم. یکم سخته چون تا کارم رو شروع نکردم یه چیزایی هنوز مبهمه اما من تلاش میکنم.

دیروز مامان برام سوپ فرستاد که خوب شم دستش درد نکنه.

شعبه هایی که خواهم بود رو با 99% اطمینان میدونم و چقدرررر خوشحالم که این شعبه که این ترم بودم نخواهم بود چون از مسئولش بسیار ناراضی ام، تازه فهمیدم اکثر همکارا ازش ناراضی هستن. میدونی چرا؟چون خودش اصلاا به مسئولیت هاش به خوبی عمل نمیکنه، بچه 1 ونیم ساله ش رو میاره و خب خیلی باهاش سرگرمه. از طرفی هیچگونه انعطاف پذیری با ماها نداره و طبق قوانین سرسخت جلو میره! همه جوشی هستن از دستش.

همین فرد باعث شد مدیر بهم زنگ بزنه و بگه دقت کن کسایی که تو لیست نیستن تو کلاس نباشن و این اتفاق خیلیییییی میفته و برای همه لااقل یه بار اتفاق افتاده و اصلا تقصیر مدرس نیست و تقصیر مسئول و دربان میباشد که کارت ورود رو چک کنه، در این راستا همسر گفته یه بار پاش بیفته موقعیتش باشه به مدیر یه جوابی میده.

++4 شنبه بود که بهترین خبر دنیا رو شنیدم و اون این بود که مدیر گروه قبول کرده من این نیمسال کلاس نداشته باشم که به کارای تز م برسم.

چقدرررر الکی غصه خوردم! یه موردم بود که الکی از خرداد ماه غصه خوردم بعد خیلی ساده حل شد.

گاهی چقدررررر بی خود غصه میخوریم.

دوستان گرامی کامنت گذار: در کنار کامنتتون برای ما نویسنده های وبلاگ آی پی شما میاد و همچنین کشوری که ازش پیغام فرستادید. مثلا کنار اسم من تو وبلاگ دوستام همیشه پرچم ایران میاد بنابراین فک نکنید ماها نمیفهمیم کی کیه!

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 25 شهریور 1397 ساعت 01:24

حتما عزیزم

مرسی عزیز دل

الهام شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 14:54

بودنش یادآور کلی خاطره بود که اذیتم میکرد
حالا اون جا نه ولی شاید جای دیگه ای بازم شروع کنم به نوشتن
ولی اونجا فقط دلتنگ و نا امیدم میکرد
این اواخرم که همش غصه و ناله بود
نمی خوام آدم نا امیدی باشم
می خوام که شاد و پر انرژی باشم
برای همین رفتم
نوشته ی خداحافظی ام گذاشته بودم که
ندیدیش؟
من که هر روز به وبت سر میزنم
کلی کلی مواظب خودت باش دوست مهربون من

چرا دیدم، تو قسمت پیغام ها مونده بود اما وقتی کلیک کردم روش نوشت این وبلاگ یا تغییر نام داده یا حذف شده.
آفرین تصمیمت عالیه، اما اگه وبلاگ جدیدی شروع کردی حتما به من بگیا، من تو این مدت خیلی باهات کانکت شدم.
فدات شم عزیزم تو هم مواظب خودت باش و باز هم بیا تا یه وبلاگ بزنی.
به یادتم

الهام جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 10:30

سلام عزیزم الان بهتری؟
بخشیدن آدما بعضی وقتا آسون نیست ولی به آرامشی که ادم بش میرسه می ارزه
واقعا باهات موافقم

ایشالا زود زود خوب بشی و برسی به کارات

سلاااااام! الی چرا وبلاگت نیست؟آخه چرا بستیش؟!!!!!!!!!!!!
تنها وبلاگی بود که این اواخر چک میکردم.
مرسی عزیزم تو خوبی؟
آره قطعا آرامش خود من مهم تر از هرچیز دیگه ایه، بخاطر آرامش خودمون ببخشیم.
فدات ممنون.
زیاد بیا من جایی ندارم برات پیغام بذارم

یونیک جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 08:14 http://mesr1.blogsky.com

سلام
بخشیدن واقعا سخته....راستش من یکی نه بتونم و حتی نه میخوام که ببخشم

سلام. من که تونستم. بنظرم نبخشیدن برای خود آدم بده، اون شخص که هرگز نمیفهمه و مغزش مشغول نمی مونه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد