تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تابستان درحال اتمام

مردها موجودات عجیب غریب و در عین حال ضعیفی هستند! یعنی با 2 کلمه از این رو به اون رو میشوند و میتونن بسیار حساس باشن!

اما ثباتشون در عشق و دوست داشتن بی نظیره! البته عشق و علاقه واقعی نه هوس!

+تابستون در حال اتمامه و من واقعاااا خسته ام و واقعا منتظر سفری هستم که آخر ماه در پیش داریم. یه سفر هیجان انگیزیه و واقعا بهش نیاز دارم، چون بعدش از مهر واقعا سر هردومون شلوغه.

+همسر من به روش های مختلف دوست داشتنش رو نشون میده؛ مثل خرید کادو های گرون و...سورپرایز کردن و ..... اما هنوزم وقتی میگه دوستت دارم و میپرسم چندتا، میگه خیلییییییی، تا نداره که! بیشتر میچسبه!! درسته باهاش آرومم اما رابطه مون خیلی جالبه، و من رو به چالش میکشونه! فعلا کنترل اوضاع دستشه و من به توصیه های کانالهایی که میخونم عمل میکنم!

++موضوع تنش برانگیز : من یه دانشگاه یه شهر کوچیک نزدیک قبل ازدواج فرم فرستاده بودم برای درخواست تدریس، دانشگاه سراسریه!

و تیر ماه تماس گرفتن و 4 تا درس تخصصی دادن بهم که برای رزومه عالیه. فک میکردم با دوستم همراه خواهیم شد که متاسفانه 2روز متفاوت بهمون کلاس دادن. ازهمون اول همسری مخالفتش رو اعلام کرد و گفت دوره خسته میشی و ...........منم در تلاش راضی کردنش بودم و وقتی دیدم گویا موفق نمیشم، گفتم اگه میخوای الآن بگم نمیام چون شهریور دیره نمیتونن مدرس پیدا کنن، گفت حالا کو تا مهر. نمیدونم نگفتم یا واقعا یادش رفته که با دوستم تو یه روز نیستیم، دیشب که فهمید باز شروع کرد که نرو! جدای مساله رزومه، من به مامان اینا بگم چرا نمیرم؟! اصلا برنمیتابن که همسری نمیذاره! و اینکه دوستم قطعا یه عالمه متلک بارم خواهم کرد چون کلا خیلی شخص یک رای و خودسریه که خونه شون مادرسالاری بوده و همیشه ذهن من رو پر میکنه از اینکه نباید به شوهرت رو بدی و از الآن نذار کنترلت کنه و از این حرفها!

نمیدنم چه کنم خیلی فکرم مشغوله!

فک کنم باید برم پیش مشاور!

+++امروز یاد یه حرکت زشت دوستم افتادم و مجبورم اینجا غرغر کنم!! یادمه وقتی همسری که اون موقع همسر-تو-بی بود بهم جدی پیشنهادش رو مطرح کرد من نتونستم به دوستم بگم و یه فرآیند بسیار ترسناک داشتیم! که چطور بهش بگم! همسر-تو-بی هرروز ازم میپرسید did you swallow your frog؟ و من هربار postpone میکردم! تا اینکه وقتی به دوستم گفتم! نمیدونم از شوک شدن ازدواج دوستش که چند سال ازش کوچیکتره بود یا اینکه چرا دیر بهش گفتم، یا هرچیز دیگه ای! برگشت بهم گفت چطور میخوای باهاش ازدواج کنی؟خب من باشم قطعا به این شخص "نه" میگم!!!!!! هنوزم من این حرفش رو هضم نکردم!!!! یادمه برای خواهرم شرح ماوقع دادم و گفت دلش به حال دوست من میسوزه!!!!!!!!!!!!!!!!!

بدتر این بود که بعد چند روز یه دروغ برای من ساخت برای اینکه من رو مسخره کنه که چطور اصلا همسر رو برای ازدواج consider کردم! که یکی از دوستاش که آزمون برگزار میکنن یه آقای بی نهایت مایه دار که قصد داره بره استرالیا رو همون لحظه اول بدون شناخت صرفاااااا بخاطر اینکه ازش خوشش نیومده رد کرده! بماند که بعدا خودش کاملا با حرفاش اون موضوع رو کتمان کرد یعنی لو رفت که دروغ بوده چون میگه که دوستش خواستگار نداره! هرچند حس ششمم من قوی تر این حرفهاست که دروغ رو متوجه نشم!

توجیه نداره این رفتار! به قول خواهرم! شاید یه بار هم یه دوست درست حسابی بی ریا نداشته ام!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
اناهیتا سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 16:08 http://khaterateman1369.blogsky.com/

چون ازش کوچیکتری حسودی کرده خوبه که تحت تاثیرش قرار نگرفتی

والا دنبال یک دلیل واحد برای حسادتش نیستم...
آره من غدتر از این حرفام

الهام یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 20:23 http://ellie123445.blogsky.com/

سلام عزیزم
به نظر من با یه آدم آگاه در این زمینه حتما مشورت کن
شاید من نوعی که توی همچین شرایطی نبودم نتونم و نباید اصلا نظری در این رابطه بدم

در مورد دوست حالا قضیه ی من برعکس هست
البته بیشتر در زمینه ی درسی
هیچ وقت یادم نمیره وقتی از یه دانشگاه ریجکت شده بودم و بغضم ترکید و گریه کردم برگشت بم گفت راستش من خوشحال شدم
منم از اون موقع خیلی چیز ها رو بش نمی گم و به نظر من ازدواج کردن و نکردن و کارای تو خیلی به دوستت مربوط نمیشه
مهم زندگی بدون تنش تو هست
پس قشنگ به قضیه فکر کن
ایشالا بهترین تصمیم و میگیری
موفق باشی همیشه

سلام دوست همیشه همراه من.
آره باید حتما مشورت کنم تا اوضاع بحرانی نشده چون همسری همش این حس بهش دست داده که من اصلا به حرفاش گوش نمیکنم یا اهمیت نمیدم.
گاها اینایی که هستن دوست نیستن، فقط هم میخوان ازت استفاده کنن.
مرسی عزیز دللللللل تو هم همینطووووووور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد