تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

من خجالتی، کمرو

همه شاگردام از این گفته من که بسیار خجالتی هستم شوکه میشن! تموم اون کسایی که من رو به طور محدود میشناسن اصلا باورشون نمیشه که من یک ورژن بسیااار خجالتی، کم رو و معذب هم دارم! که عموما در برابر بزرگتر ها، افرادی که نمیشناسم و افراد خاصی که خود به خوداز اول باهاشون معذبم، اینگونه هستم!

یک نسخه کم رو بودن من وقتیه که میخوام پولی رو که حقمه بگیرم! اولین بار وقتی بود که آموزشگاهی که اولین ترم بود تدریس میکردم حقوق یه کلاس رو دادن حقوق یه کلاس دیگه یادشون رفت! مامان و بابا گفتن برو بگو،من چندین جلسه چیزی نگفتم بعد که هیچ خبری از پول من نبود مجبور شدم رفتم و با هزار خجالت و 10 کیلو لاغر شدن گفتم و سریع متوجه اشتباهاشون شدن و .......

الآن هم مشکلی که دارم اینه که شاگرد خصوصی هام به موقع پرداخت نمیکنن! یه شاگردم از بهمن بخاطر کنکور دکترا نیومده و هنوزم 4 جلسه(4 جلسهههههه! کم پولی نیست) رو پرداخت نکرده و من روم نمیشه پیغام بدم که یا بیا ادامه کلاس یا اون 4 جلسه رو پرداخت کن خب!

و این یکی شاگردم هم همیشه لفتش میده! رسما رواعصابه و من نمیتونم بگم که به موقع پرداخت کن خب!

اما دیروز یه نفر که یه بار همدیگه رو دیده بودیم پیغام داد که چندتا جمله رو چک کنم برای چکیده مقاله ش میخواست! فارسی به انگلیسی، تخصصی فلسفه، گفتم کل چکیده ست؟گفت نه با اینکه فشار تحمل کردم اما زدم به سیم آخر و گفتم ویرایش نمیتونم،بخوای کل چکیده رو ترجمه میکنم وهزینه ش هم اینقدر!!! بر خلاف انتظارم گفت اوکی و فرستاد و گفت شماره کارت هم بفرست! حس خوبی بود!

اما نمیدونم چرا همیشه حس کرده ام که حق خودم رو خواستن یکم بده و سبک میشم! یا حس پررو بودن بهم دست میده! درحالیکه حقمه! مثلا شاگرد دومم از اول اسفند چیزی پرداخت نکرده و خب باید بفهمه که من دارم با این پولی که میگیرم زندگی میکنم، نه اینه خوش بگذرونم! درآمد من همین کلاس هاست!

کاش میتونستم همینطور که با این فرد غریبه رک رفتار کردم، با همه همینطور باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
طهورا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 14:30

سلام
رودبایستی رو بزار کنار اگر بخای اینطوری ادامه بدی بقیه عادت میکنن که تو کاراشونو بدون مزد انجام بدی درصورتی که حقته ..منم قبلا مثله تو بودم و لی دیدم خیلی داره بهم فشار میاره بلاخره دلو زدم به دریا و گفتم فلانی هزینه ی هر جلسه انقدر میشه !!طرف باهام قهر کرددرضمن هزینه رو هم نداد البته اصلا برام مهم نیست مهم اینه که بتونم حرفمو بزنم مهم اینه که کسی ازمون سواستفاده نکنه ..همینای که میان کلاس و میرن و هزینه رو نمیدن بقالی محلشون که میرن چیپس و پفک هم که میگیرن پولشو نمیدن یعنی ؟
اونی که از اسفند اومده کلاس و هنوز پولشو نداده حتما همین امروز زنگ بزن و بگو پرداخت کنه .اعتماد به نفس داشته باش و قوی باش و نترس از اینکه کسی ازت بخاطر حق خواهی ناراحت شه ..کسی که میخاد بخاطر این چیزا ناراحت شه بزار بشه

واااااو!
باریکلا به شما و این همه انرژی که دادید و این جسارتی که به من منتقل کردید.
راستش دیروز پیغام دادم که پول رو واریز نکردید هنوز و گفت آلزایمر گرفته!
ممنونم از حرفاتون حق با شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد