تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

توانایی

در اینکه دیروز و امروز خیلی روزهای بدی بودند اصلا شکی نیست!

و اینکه الآن بعد یک دوش که حالم رو جا آورد و فکر کردن به راه حل مشکلم و باز کردن کتاب Introduction to research in education عزیییییز و البته صحبت با همسری عزیزم، حالم خیلی خوبه عجیبه!!!

همسری خیلی خوش اخلاقه که چیزی نگفت! تازه فکر میکنه من به بابا اینا برنامه رو نگفتم و حالا از خودم یه چیزی گفته ام که این هفته اینطور بگذره! نمیدونه دعوا کردم

بعد تنها کاری که میکنه اینه که باخونسردی میگه صبح فلان جا باش که برت دارم :) فداش بشم بعد حق دارم پیش همه ازش تعریف کنم و دفاع کنم :)

یه هفته ای بود که من قاطی کرده بودم البته علت اصلیش پ بود! و حالا که شروع شده من حالم بهتره! فک کنم هرماه تو مطالبم اشاره به این موضوع که این پ لعنتی واقعاااااااا رو سطح تحمل و سطح اعصاب خانوما تاثیر داره! بیچاره ما هرماه یه سقوط روحی روانی طی میکنیم

++هرروز باید 3 تا بوک چپتر و 2 تا مقاله بخونم که تو 30 روزی که دارم مطالب تموم شه! من میتونم مگه نه؟!

*این نیز بگذرد......

نظرات 1 + ارسال نظر
اناهیتا شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 09:26 http://khaterateman1369.blogsky.com/

سلام عزیزم با اجازه لینکت کردم

فداااات خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد