تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

کانادا!

میگه اگه یه عالمه پول برنده بشم مهاجرت میکنم کانادا،

اونجا یه بیمارستان به صورت خیریه میسازم که همه بدون پرداخت هزینه خدمات درمانی دریافت کنن!

البته که با این کلام نگفت، فقط 14 سالشه!

و من به این فک میکنم که وااا! خب مردم کشور خودت چی؟ مردم کشور خودت ارزش کمک ندارن یا چی که میخای برای کانادایی ها بیمارستان بسازی؟!!

و یاد این میفتم که انسان ها در برابر زمان و انرژی، هوش، توانایی، و هر مهارت یا هرچه که دارند پاسخگو خواهند بود...

خوب فکر کن که دارایی هات رو برای چه کسی و چه هدفی صرف میکنی و در چه کاری شریک میشی،

تو نسل کشی که الآن به راهه، سالها به راه بوده،

یا تو کمک به پایان دادن به ظلم؟

یا صرف میکنی برای پیشرفت کشور خودت،

یا صرف میکنی برای دشمن؟

دشمن کشورت یا دشمن اسلام؟

خیلی باید مراقب بود...

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله جمعه 6 بهمن 1402 ساعت 14:32 http://golneveshteshgh.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد