تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

عجیب

شاید عجیب بنظر برسه اما از کتابخونه یه کتابی گرفتم شاید حداکثر سی درصد مرتبط با رشته خودم و هفتاد درصد مرتبط با مواردی که تدریس میکنم.

اما صد در صد مرتبط با ارتباطات و نحوه برخورد با افراد و بیمارها و....

امروز کلییی کلاس داشتم اما برگشتم خونه سریع دوش گرفتم که فردا که عصر کلاسهام تموم میشن بتونم برم باشگاه و بعدشم یه سری قابلمه و ماهی تابه شستم و یه لیوان قهوه خوردم و نشستم این کتابه رو خوندمممم و کیف کردمممم...

جالبه مغز من انقدر جالب بین مطالب ارتباط برقرار میکنه که یه موضوع بی ربط رو به خونده هام ربط داد و حتی یادداشت برداشتم که یادم نره...

شرایطی پیش اومده که اگه حل نشه و حق پایمال شده مون رو برنگردونن حتما باید به فکر ارشد دیگه باشم.

و بااااید هرطور شده قدرت و سیاست نه گفتن به واحد اضافی رو پیدا کنم.

باید با مدیرگروه صحبت کنم. حتما.

خدا رو هزاران بار شکر...دوستت داریم خدایا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد