تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

زمستان گرم

روی تخت ولو هستم و لپتاپ و کتاب اصطلاحات پزشکی، کتاب اسپانیایی، کتاب طرح تمدن ساز، جامدادی رومیزی، کتاب انگلیسی هری پاتر (جلد 5)، گوشی تلفن و...همه با من رو این تخت هستن!

از 4شنبه آنفولانزا گریبانم رو گرفته و سرفه امونم رو بریده...

خودم رو تو این اتاق قرنطینه کردم که مبادا همسر مبتلا بشه...

اما با این اوضاع، منِ بیش فعال نمیتونم دراز بکشم و استراحت کنم! بلد نیستم!

دارم مقاله میخونم برای یه طرح با هم گروهی (مدیرگروه) و یه طرح با استاد مشاور پی اچ دی که رسما باهام قهره که باهاش کار نکردم، میخام یه طرح برای مقاله بنویسم بفرستم براش و از دلش دربیارم.

این فصل امتحانات و در واقع تعطیلی بین دوترم خیلی فرصت خوبیه برای این کارا...

همسر برام سوپ گرفته برم بخورم و برگردم سراغ این مقالات در مورد AI که خیلی موضوع جذابیه...

خیلی خیلی مراقب باشید، هم اتاقی دانشگاه من یه روز بدون ماسک سرفه کرد فک  نمیکرد آنفولانزا باشه، و بعد که متوجه شد دیگه دیر شده بود و منم گرفتم...

حتما ماسک  بزنید همه جااا.

خدایا میلیون ها بار شکرت...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد