تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

workaholic

workaholic

نه به معنای منفیش، بلکه به معنای مثبتش :)

من هستم، یعنی از کار لذت میبرم، یعنی اصلااا دوس ندارم بیکار بشینم،

از هر ثانیه میخام استفاده کنم، مبادا تلف شه،

انقدری که تصویر ذهنی زیبایی که تو ذهنم دارم اینه که یه ساندویچ کوچولو دستم باشه و همزمان مطالعه کنم،

یعنی تایم غذا خوردن هم باید با کار مفیدتری همراه باشه!

فک نکنی تفریح ندارم، دارم، خیلی هم زیاد!

فیلم و سریال میبینم، کتاب میخونم، آخر هفته ها بیرون و گردش هست، خرید، و از همه مهمتر باشگاه میرم...

اما من عااااشق کار و درسم!

امروز روز تعطیلم بود اما یه کارگاهی بود و رفتم دانشگاه،

و الآنم که خونه م تا چند دیقه همسر رو بیدار میکنم بریم یکم وسایل و ساعت دیواری و اینا بخریم،

با توصیفات بالا قطعا عجیب نیست که بگم همسر خوابید و من قهوه خوردم و کار کردم و فایل یه فصل دیگه کتاب رو آماده کردم :)

امیدوارم شما هم جزو کسایی باشید که از کار و درس لذت ببرید چون کل زندگی همینه، اگه دوست نداشته باشید فقط اذیت میشید...

خدایا هزاران بار شکرت...

نظرات 1 + ارسال نظر
آقای رعد جمعه 19 آبان 1402 ساعت 00:18 https://iammrthunder.blogsky.com/

خیلی باحال بود جمله آخرتون
چند تا فیلم و سریال خوب به من معرفی کنین لطفا

دیگه واقعیت زندگی اینههه
والا نه فیلم نه سریال میتونم پیشنهاد بدم چون واقعا سلیقه ایه و من برای کارم سریالهای پزشکی و بیمارستان میبینم، دوست دارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد