تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

پاییز ما

من ایده آل گرا و کمال گرا هستم در بعضی موارد،

و بسیااار راحت خودمو با شرایط وفق میدم، اینو تازه فهمیدم، یعنی مامان همیشه می‌گفت اما من حس نمیکردم و متوجهش نبودم، خودآگاه نبودم، تا اینکه دیروز مامان همسر هم اینو گفت...

اول ایده آل گرایی رو بگم که بنظر من در مورد هدف و مسائلی که تحت کنترل خودت هستش خیلی هم خوبه، اینکه بلند پرواز باشی در عین حال براش تلاش کنی یعنی فقط صرفا تو رویا نباشه و مثل اینایی نباشی که فقط یه چیزی رو میخان اما توانایی کار و تلاش رو ندارن.

در مورد وفق دادن خودم با شرایط متوجه شدم که میتونم در هر صورت از زندگی لذت ببرم و حتی مسائل مثبت و‌نکات مثبت رو در شرایط جدید تو ذهنم هایلایت کنم و کیف کنم...

این روزها سرم عجیب غریب شلوغه یعنی جوری که دیروز سردرد شدید داشتم و نوافن هم تاثیری نداشت تا اینکه خوابیدم...

آهان یه مورد دیگه اینکه متوجه شدم آقایون خیلی خیلی حسودتر از خانوما هستن بخصوص در مورد کار و اهداف و پیشرفت و از اینکه «دوست امریکایی م از اینکه من ۵تا زبون بلدم و اون فقط یه دونه انگلیسی به شدتت ناراحته و همش تیکه میندازه و میخاد مسخره کنه»؛ بسیااار تعجب کردم!!

عجیبه...

ذهنم شفافه، برعکس سالهای پیش که پاییز میرفتم تو یه حبابی و اصلا تو دنیای دیگه بودم، امسال خیلیی شفافم و پام رو زمینه و از حباب هیچ خبری نیست...

شاید اثرات ۳۴ سالگیه...

نظرات 1 + ارسال نظر
آقای رعد جمعه 5 آبان 1402 ساعت 16:33 https://iammrthunder.blogsky.com/

سلام
من واقعاً سعی میکنم از شما یاد بگیرم و فعال باشم
هر وقت مطلبی منتشر میکنید من خیلی خوشحال میشم، حتی با خانواده و دوستان درباره شما صحبت میکنم
و اینکه نمی دونم آقایون حسودتر هستن یا خانم ها
براتون آرزوی سلامتی و شادی بیشتر دارم

سلام. شما واقعااا به من لطف دارید، شرمنده میکنید.
اما اگه از پست های من انرژی میگیرید واقعا خوشحالم و امیدوارم همیشه فعال و فعالتر باشید و مهمتر اینکه از زندگی لذت ببرید.
منم برای شما آرزوی پیروزی و سربلندی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد