تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خنکی هوا

هوا خیلی خنک شد یه هو، لااقل اینجا، دیگه کولر روشن نمیکنیم ما!!

همسر رفت کلاس و منم نشستم تکالیف اسپانیایی انجام دادم، انقدر زیاد بود خسته شدم نصفش رو نگه داشتم برای صبح قبل کلاس،

باید اسباب کشی کنیم و کم کم شروع کنیم وسایل رو جمع کردن، فرقش با پارسال اینه که همهههههه چی رو داده بودیم بار چون از این شهر به اون شهر بود،

اما اینبار میتونیم وسایل حساس و شکستنی رو خودمون ببریم،

همسر میگه زودتر جمع و جور کنیم بریم که بتونیم آخر شهریور یه مسافرت بریم (شااااااانس آوردیم که کوتاه اومدن و شروع ترم مهر رو از 18 شهریور به 3 مهر تغییر دادن وگرنه باید کلاس کنسل میکردم اول ترمی!!)

فک میکردم میتونم برای مهر کلی فایل آماده کنم اما متاسفانه موفق نشدم، واحتمالا در طول ترم باز کارم زیاد باشه،چون باز هم تعداد واحدم زیاده و هنوز به یکی از درسها کامل مسلط نشدم، برنامه ریزی کردم که اول اون قسمتهایی که مسلط نیستم رو مرور کنم و چک کنم بعد برای دروس راحتتر پاورپوینت و مطلب آماده کنم،

از اینکه فرصت نمیشه فرانسه مرور کنم یکم از دست خودم و زمان دلخورم، و چون میدونم اگه هم تو برنامه ریزی بیارمش امکان نداره فرصت بشه کلا انکارش میکنم!

دیگه اینکه،

گفته شده خوندن روزانه زیارت عاشورا برکت مادی و معنوی داره، من از عاشورا شروع کردم تا اربعین اما احتمالا قطعش نکنم، چون همین مدت کوتاه عجیب روحم رو تیمار کرده...

توکل به خدا، شکر.


نظرات 1 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 20:05

خدا قبول کند زیارت عاشورا را
اگه چهل روز بخوانی با همان صد لعنت و سلام بر اباعبدالله می گویند حاجت روا می شوید
من زیارت را به نیت خانم مادر بزرگوار آقا صاحب الزمان می خوانم

ممنون و به همچنین
بنظرم میشه در طول سال همیشگی ادامه ش داد...
حاجت روا باشید، همیشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد