تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

انگیزه

بعضیا فک میکنن افراد موفق همیشه ی خدا انگیزه و انرژی کار دارن و بخاطر همین هم موفقن!

اصلا فک میکنن اینکه یه نفر موفقه بخاطر همین موهبتیه که احتمالا خدادیه! اینکه همیشه حال و حوصله کار داشته باشی.

اما من فک میکنم اینطوری نیست،

همه افراد موفق، لااقل اونهایی که من میشناسم، شخصا، یا اینستاگرام فالو میکنم، برهه هایی بوده که حوصله نداشتن، یا در طول روز احساس خستگی و بی انگیزگی میکنن.

فقط فرق این افراد و افراد دیگه اینه که این افراد میتونن این حالت رو مدیریت کنن، و یه جوری ازش به عنوان زنگ تفریح استفاده کنن تا بعد بتونن پرانرژی تر به کار ادامه بدن،

و یکی هم اینکه این افراد اجازه نمیدن این حالت بهشون مسلط بشه و موندگار بشه، سریع یه کاری میکنن که از اون حالت رخوت دربیان.


++داشتم پلنر رنگی پنگی م رو که مدت طولانی ازش استفاده کردم سال 99 تا 1401، نیگا میکردم و دیدم چه بامزه برای خودم جملات انرژی بخش نوشتم :))

+++من از بچگی برای اینکه انگیزه بگیرم درس بخونم یا کار کنم نیاز به این داشتم که حس کنم افراد دیگه هم دارن درس میخونن.

مثلا تیکه هایی از کتاب هری پاتر رو که در مورد درس خوندنشون بود انتخاب کرده بودم و تو یه دفترچه نوشته بودم و هربار حوصله نداشتم اونا رو میخوندم.

بعدها تیکه هایی از فیلم ها رو نیگا میکردم، مثل یه قسمتهایی از سریال Gossip Girl یا فیلم November Criminals که البته این فیلم اصلا موضوعش یه چیز دیگه ست اما دختره خیلی درس خونه منم یه تیکه هاییش رو نیگا میکنم خیلی انرژی میده!

طبیعتا کتابخونه همیشه بهم انرژی مضاعف میداده و میده و من برای همه کنکورهام رفتم کتابخونه ، حتی اونروز اتاقم تنها بودم و نزدیک بود برم کتابخونه که از دانشجوها انرژی بگیرم، که البته مقاومت کردم!

شما هم کندو کاو کنید منبع انرژی بخش خودتون رو پیدا کنید.

امید است که از افراد موفق باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
RA دوشنبه 30 مرداد 1402 ساعت 19:15 http://rashedaliyari.blogsky.com

سلام
برعکس شما من اصلا با کتابخانه ارتباط برقرار نمیکنم و حس معذب بودن دارم، مطالعه در تنهایی و خلوت خیلی بیشتر برایم اثربخش است.
تکه‌هایی که از فیلم‌ها و کتاب‌ها انتخاب کرده بودید خیلی جالب بود
موفق که هستید، خدا بیشترش کند

سلام.
عههه خب حتما شما درونگرایی تون بیشتره، البته در تنهایی میشه بهتر تمرکز کرد، از نظر انگیزه کتابخونه هیجان انگیزه...
قربان شما، شما لطف دارید به من، زنده باشید و پیروز.

دکو سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 15:45 https://learn-full.blogsky.com/

خیلی خوب نوشتی.
ممنون میشم از صفحه منم دیدن کنی

ممنون چشممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد