تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

روح سیری ناپذیر

به مامان گفتم میخام چینی و عربی هم یاد بگیرم،

میخام مهارت های بیشتری یاد بگیرم،

مطالب مربوط به دروسی که تدریس میکنم بخونم،

فیلم های بیشتری ببینم،

کتابهای -غیر آکادمیک-بیشتری بخونم،

(و تصمیم جدیدم اینه که کتابهای مفیدتر بخونم)

بیشتر قرآن بخونم،

و ...

گفتم آخه روح سیری ناپذیر دارم،

گفتن:

همه آدمها همینطورن!

گفتم نهههه! خیلیها همینطور روتین وار زندگی میکنن،

گفتن:

نه این روح سیری ناپذیری تو همه آدمها هست،

بعضیا پول بیشتر میخان،

بعضیا مقام بالاتر میخان،

بعضیا تفریح و عیش بیشتری میخان...

هرکسی روی یه موردی این حالت حریص بودن رو داره...


چقدر خوب گفتن،

منم گفتم:

پس چقدر خوشحالم که روح من تمرکز کرده روی یادگیری...

از روحم راضی ام  :)


نظرات 3 + ارسال نظر
آقای رعد پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 22:53 https://iammrthunder.blogsky.com/

منم دوست دارم عربی یاد بگیرم
ولی چینی نههههه

چینی خیلییییی خفنه
بخاطر چالشی که داره دوسش دارم. فقط باید کلاس و مدرس خوب پیدا کنم.
عربی رو باهم یاد بگیریم؟باهم کار کنیم؟

RA پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 22:43 http://rashedaliyari.blogsky.com

سلام
مادر محترمتان که واقعا راست گفتند، حق با ایشان است.
نمی‌دانم چند بار برای شما کامنت گذاشتم، اما خیلی خوشحالم که کسانی مثل شما اینقدر فعال و پرانرژی در تلاش هستند
ان شاء الله که در طی مسیر اهداف‌تان به شما خوش بگذرد

سلام
ممنون از اینکه وقت میذارید و افکار و نوشته های من رو میخونید. خیلی خیلی ممنونم و امیدوارم شما هم به هرچی میخاید برسید و سلامت باشید

فاضله پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 13:41 http://1000-va2harf.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد