تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

دوست میدارم

ادیت مقاله همکارم رو تموم میکنم و خوشحال و شاد و‌خندون بلند میگم خبببب الان چیکار کنیم،

یه یونیت از این کتابه بخونیم،

یکمی فرانسوی مرور کنیم، یکمی هم اسپانیایی ،

میگه استراحت کن،

میگم چییی؟

میگه یه دیقه هیچ کاری نکن، همینجوری بشین چشماتو ببند و  فکر کن،

میپرسم خب به چی فک کنم؟

میگه به دنیااا،به آفرینش...

میخندم و میگم فکر کنم و دیوونه بشم؟

نمیخام، من دوس ندارم حتی یک ثانیه هم بیکار باشم،

و عاااشق کارم و عاشق اینم که حس کنم هر لحظه از زندگیم مفید بوده...

++این روزها هورمونها در نقش امریکا ایفای نقش میکنن و هیچ غلطی نمیتونن بکنن و من از اینکه مقاله همکار ادیت شد و تموم شد، ترم جدید اسپانیایی شروع شد، از اینکه تابستون رسما شروع شده بسیار خوشحالم و میخام برنامه ریزی کنم برای کارهایی که تا مهر باید انجام بشه.

+خدایا یادت نره، که هزاران بار شکرت.

نظرات 1 + ارسال نظر
آقای رعد چهارشنبه 28 تیر 1402 ساعت 23:09 https://iammrthunder.blogsky.com/

از معدود آدم هایی هستین که راضی به نظر میایین
این خیلی خوبه، واقعاً آفرین
من خیلی خوشحال شدم چندتا پست آخر شما رو خوندم دیدم اینقدر به کارتون علاقه دارین
امیدوارم از جنبه های دیگر زندگی هم راضی باشین

من هم راضی هستم هم بسیار ایده آلیست، یعنی بین این دوتا در حرکتم
اما خدا رو شکر سعی میکنم شاد باشم و فعلا موفق بوده ام.
زنده باشید، امیدوارم شما هم همیشه شاد و راضی باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد