تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

چهارشنبه ها

چهارشنبه ها خیلییییی رنگارنگ هستن!

جالبه که من از بچگی چهارشنبه ها رو دوس داشتم و بعدهااا فهمیدم خودمم چهارشنبه به دنیا اومدم...

همیشه یه حس خوبی دارم بهشون و معمولا اتفاقات قشنگی میفته...

امروز صبح با صدای وحشتناک رعد و برق بیدار شدم!

نه نه!

ساعت کوک کرده بودم، اون که زنگ زد بیدار شدم دیدم رعد و برق میزنه شدییییید!

ابرها به شدت نزدیک سطح زمین بودن و فاصله بین نور رعد و برق و صداش خیلی کم شده بود!

اما بعدبارون خیلیییییییییی خوشگل بارید و کلییییی گفتیم خدا رو شکرت...هوا هم که نگم براتون :)

از دیشب تصمیم گرفته بودم امروز رو مرخصی بگیرم و بمونم خونه به کارهام برسم اما تا ساعت 9 خوابیدم وبعدشم بازیگوشی کردم و روز مفیدی نبود.

و اینجا بود که از چهارشنبه عزیز گله کردم! که چرااا مثل همیشه کمکم نکرده!

بنده خدا چهارشنبه هم گناهی نداره سکوت کرده بود :))

باور کنید فشار کاری زیاده اومدم بنویسم یکم آروم شم :))

هرروز از دانشگاه میرسم بازم باید کار کنم و 5 شنبه و جمعه ها هم کار میکنم و استراحت تعطیله...

فک میکردم مجبور شم اسپانیایی رو نرم اما تصمیم گرفتم برم و تایم یکی از کلاسهای دانشگاه رو تغییر دادم به 12 تا 2! سختمه  اما تصمیم اینه که برا اسپانیایی و تکالیف فراوانش زیاد وقت نذارم، در بدتریییییییییییین حالت پاس نمیشم و تابستون دوباره همین ترم رو میخونم، اصلااا مهم نیست.

همسر تصمیم گرفته تابستون کلاس پیشرفته ترکی استانبولی شرکت کنه و من به شدت از این تصمیمش خوشحالم، اصلا از اینکه برای یه هدفی برنامه ریزی کنی و براش تلاش کنی بهم انرژی مثبت میده.

منم بهش گفتم که کلاس فرانسه رو باز شرکت کنم که یادم نره، و در واقع تابستون هم فرانسه میخونم هم اسپانیایی، ان شاا...

ممکنه ترم دانشجوهای بین الملل تا اواسط مرداد به طول بینجامد!!

امیدوارم همه روزهای هفته تون رنگارنگ باشن...

نظرات 3 + ارسال نظر
RA پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 13:06 https://rashedaliyari.blogsky.com/

از اسپانیایی این رو میدانم که z س خوانده میشود و LL ی !
زبان قشنگی است
امیدوارم فرصت کنید که یاد بگیرید

LL تو فرانسه هم ی خونده میشه
خیلیییییی خوبه،
من هم امیدوارم بتونم ادامه بدم
ممنووووووون

رهگذر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 06:21

چارشنبه توی کیفش یه مشت ستاره داره...

دقیقااااا
یادم نبوود،
به جای صفر هر بیست یک ستاره میذاره
آخ عاشق این سرود، شعر، آهنگ، هرچی که هست، هستم...

فاضله چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 20:31 http://golneveshteshgh.blogsky.com

عالی

قربان شماااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد