تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

دروغ گویی

من آدمی هستم که به دروغ مصلحت آمیز معتقدم!

و معتقدم میشه یه چیزهایی رو پنهان کرد، و یه حرفهایی رو نباید زد، و یه سوالاتی رو نباید جواب داد و کلا هرچه که مصلحت لحظه ست!

و جالبه که این عقیده م در مورد دیگران صدق میکنه، یعنی به افراد حق میدم که یه موقع هایی با صلاحدید به من دروغ مصلحت آمیز بگن، یه اتفاقاتی رو پنهون کنن یا هرچی!

یعنی براشون آزادی مطلق قائلم!

اما خودم اصلا بلد هم نیستم که دروغ بگم، حالا از هر نوعش...

این توضیحات رو دادم که بگم وقتی یه نفر بیماری دروغ گویی داره،

یعنی در مورد مسائلی که هیچگونه نفع و زیانی توشون نیست دروغ میگه،

اصلاااااااا نمیتونم درکش کنم و حالم بد میشه و فرد مورد نظر به شدتتتتتتتتتتتتت از چشمم میفته!

اتفاقی که چند وقت بود به تدریج میفتاد،

چند مورد مچ فرد مورد نظر گرفته شد،

با اینکه به روش نیاوردم،

ولی امروز دیگه ضربه نهایی بود....

اصلااااااا نمیفهممت!!! خودت خسته نمیشی از دروغگویی و دروغ بافی؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد