تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

نیست

این انصاف نیست،

چرا نمیشه همه اونچه که میخای رو داشته باشی؟

چه فلسفه ای داره تحمل نداشته ها، تحمل دوری ها، دلتنگی ها؟

انصاف نیست،

کل دنیا بر پایه و اساس مقاومت ساخته شده،

مقاومت کن، تلاش کن،

اون چیزی رو که خیلیییییی میخایش، نخواه!

اون چیزی رو که خیلیییییی دلت میخاد بگی، نگو!

اون کسی رو که تو رو خیلییی میخاد، نبین!

اون غذایی که خیلییییییی دوس داری مضره، نخور!

چرا واقعا؟

اصلا  انصاف نیست!

++

کارهام کند پیش رفتن، از بهمن ماه بعید بود انقدر نامفید باشه!

دانشجوها چند روز کلافه م کردن سر نمره،

یه سفر کوتاه داشتم، و شنبه باز یه سفر اجباری کوتاه در پیشه،

واقعیت اینه که نتونستم استراحت کنم و ترم شروع شد و واحد زیاد...

و واقعیت بعدی اینه که از تعطیلات عید خوشم نمیاد!

یاد آقای نیشابوری استاد فرانسه مون افتادم، ایشالا سلامت باشن هرجا هستن، پرسید برنامه تون برای عید چیه و گفتم هیچیییی!

چون عید از اون دسته تعطیلاته که سنگین تری اگه برنامه ریزی نکنی، چون ذاتا به هیچکدوم نمیرسی!

خیلی خوشش اومد از حرفم!

انقدر فکرم درگیر مسائل مختلفه باز این تمایل در من به وجود اومده که فرارکنم و برم یه جای دیگه...


 

نظرات 2 + ارسال نظر
یونا جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 16:09

زندگی خیلی بی رحمه... اگه میخوای دووم بیاری باید بی رحم تر از زندگی باشی

آخ که چه خوب گفتید...

فاضله پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 08:21 http://golneveshteshgh.blogsky.com

درست میشه

اوهوم
ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد