تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

نشد که!

نشد بریم خواب زمستانی،

و اینگونه رخوت پاییز تو زمستون چند برابر شد...

برنامه خوابم خیلییییییییی بهم ریخته،

1 میخابم 5 بیدار میشم،

عصری که خسته میام خونه میخابم!

گاها زیاد هم میخابم!

قبلا می موندم دانشگاه، یا میرفتم تا 7 و اینا دانشگاه و کلییییییی کار پیش میبردم،

الآن که زودتر میام تو خونه زیاد کاری از پیش نمیبرم...

5 شنبه آخرین امتحان رو هم میگیرم و دیگه یه هفته کاری ندارم تا شروع ترم بعد، فقط باید برای کلاسها آماده شم.

نشد یه مسافرت بریم و خستگیم در بره....

یادمه شلدون تو بیگ بنگ شبها که باید میرفت دسشویی با خودش تکرار میکرد و تلقین میکرد:

I'm the master of my bladder

الآنم من چندروزه :

I'm the master of my hormones

اما نه شلدون و نه من، اصلا موفق نبودیم....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد