تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

Grey's anatomy

In the hospital, we see addiction every day

It's shocking how many kinds of addiction exist

It would be too easy if it was just drugs and booze and cigarettes

I think the hardest part of kicking a habit is "wanting" to kick it

I mean, we get addicted for a reason, right??s

Often, tooooooo often, things that start out as just a normal part of your life, at some point cross the line to obsessive, compulsive, out of control

It's the high we're chasing

The high that makes everything else................fade away........s




How can I kick this addiction??? Will I ever be able to kick it?To want to kick it?s OMG

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 09:50 http://rezablogger.blogsky.com

بستگی داره که به اون چیزی که عادت کردی (اعتیاد پیدا کردی) خوب است یا بد است. اصلا دیدگاهت در موردش چی هست و چرا میخواهی ترک عادت کنی؟
به طور خلاصه وقتی علت اصلی این اعتیاد رو پیدا کنی اونوقت میتونی در مورد جایگزینش یا ترکش فکر کنی.

قطعا بنظرم بد هستش که ناراحتم و دلم میخاد بتونم ترکش کنم.
ممنون از راهنمایی تون، ریشه یابی علت اعتیاد خیلی کمک کننده ست

ترانه شنبه 15 بهمن 1401 ساعت 08:39

میفهممش خیلی خوب!

خیلی خوب گفته واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد