تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

Wednesday

دیشب که دخترخاله م پیغام داد و درد و دل کرد،

به همسر گفتم من چرا اینجوری نیستم؟

دوهفته اخیر که برای خودم خیلیییییییی سخت بوده،

بغیر از یه دوستم که اونم کم و بیششششش، من با هیشکی حرف نزدم،

اصلا انگار از درد و دل خوشم نیاد! از گفتن راز خوشم نیاد!

به قول عزیزی: در بدترین بحران ها هم باید خودت به تنهایی مشکلات رو  هندل کنی، ولی وجود دوست یه دلگرمیه...

در بدترین حال خودم، یا این دختر خاله، یا اون یکی دختر خاله، یا خواهرم پیغام و زنگ و درد و دل و دنبال راه حل و...........

و من اصلا نگفتم که حال خودم تعریفی نداره، و به قول خارجی ها شاید I'm in denial

(البته از نظر روانشناسی و همون خارجی ها، این حالت  denial برای روح  و روان خوب نیست، اما برای من جواب داده، یه مدت دکمه آف رو بزن و بعدا که زمان گذشت به مساله نیگا کن...)

حتی یه شب که با دختر خاله م ویدیو کال کردیم و از مساله پیش آمده بسیار ناراحت شدم، با اینکه به روم نیاوردم و سعی کردم به بیخیالی تشویقش کنم، اما بعد اتمام کال به شدتتتتتت ناراحت و شاید یکمی هم از دستش عصبی بودم، همون لحظه خواهرم اس داد و من واقعا دیگه ظرفیت نداشتم! اما نگفتم و به حرفاش گوش دادم و ذره ای از ناراحتی و مشکل خودم نگفتم!

پاسخ همسر به سوالم: تو مثل ونزدی هستی!

زیاد مثلش نبودم قبلا اما بعد دیدن سریالش خیلی دلم خواست بشم و گویا در همین مدت کوتاه موفق هم شده ام!

خیلی خوبه،

توصیه میکنم،

لااقل گاهی،

 ونزدی باشید...

نظرات 1 + ارسال نظر
رضوان پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 ساعت 06:32 http://nachagh.blogsky.com

عالی بود.من ونزدی را ندیده ام.ولی خوش شانسی شماست که دیگران امید دارند سر رو شونه ات بگذارند و تو جا خالی ندی.خوش شانسی اونا هم هست.چون متوجه میشی هر دل یه غمی داره .دل بی غم در این عالم نباشد.اگر باشد بنی آدم نباشد.

تا حالا از این جنبه به قضیه نگاه نکرده بودم،
اینکه من دهنم خیلییییییی قرصه هم یکی از دلایلش هستش،
اما حق با شماست،
این یه خوش شانسیه.
زنده باشیددوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد