تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خوشی های کوچک

رفتم سر کلاس  دیدم دو تا از دانشجوها دارن تو کامپیوتر کلاس شطرنج بازی میکنن(با ویدیو پروژکتور داشت پخش میشد) من رو دیدن خواستن ببندنش گفتم نه ادامه بدید گفتن واقعا؟ گفتم آره

یکی از دانشجوها از پشت سرم گفتن

وای استاد امروز چقدر خوب شدید، گفتم من همیشه خوبم :)))

گفتن حتما از نمرات کوئیز راضی بودید؟ که گفتم نه خیر اصلا!

آخر کلاس یکی از پسرا اومد سر میزم که اگه امشب آرژانتین برد 2 نمره به نمره کل من اضافه کنید‌!!! روز کوئیز هم گفته بود مراکش ببره باید نمره کوئیز رو کامل بدم :)))  نمیدونم چرا فکر میکنه من قبول خواهم کرد؟؟

یکم حرف زدیم و  بعد بحث  تسلط من به زبان فرانسه شد که یکی از پسرا از اونور گفت استاد ایشون سرماخورده ها، گفتم خب؟ گفت الآن حرف میزنه باهاتون مریضتون میکنه، یکی دیگه خندید گفت استاد ماسک داره!!!

حالا نمیدونم واقعا نگرانم بود یا حسودیش شد:))

خلاصه کلا کلاس باحالی هستن.

+خوشحالم آرژانتین قهرمان شد، و خوشحالم که دارم زبونشون رو یاد میگیرم :)))

++تنهام، خوابم نمیادو آهنگ نه نرو سیروان رو تکراره...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد