تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

استراحت

تعطیلات آخر هفته حکم طلا رو برای من داره.
تو سیستم تایمکس نوشته "استراحت"،

اما ننوشته استراحت روحی یا جسمی،

برای من یکمی از هردوش هستش،

اینکه گاهی صبح زود بیدار نمیشم و بیشتر میخابم،

و اینکه چون کلاس ندارم فکرم مشغول نیست،

همیشه یکم به کارهای خونه میرسم، مطالب عقب افتاده رو مطالعه میکنم، کتابی رو که میخونم بیشتر پیش میبرم،

و با همسر فیلم و سریال میبینیم که قسمت مورد علاقه تعطیلات آخر هفته منه...

هفته بعد برای شب یلدا مسافریم(ایشالا) و من از الآن دارم لبخندش رو میزنم.

یکی از این سریالهایی که میبینیم دختره شخصیت جالبی داره و با خودم فکر کردم یه مقدار مثل این دختر بودن بد نیست، یکم از دیگران و طرز فکرشون و... Detached هستش و کار خودش رو میکنه.

بعد یادم افتاد تو سریال آناتومی گری هم دقیقااا کریستینا اینجوری بود و من جذب شخصیتش شدم. اینکه چقدر شبیه این دو شخصیت هستم رو راستش نمیدونم، اما اینکه چقدر میخام مثل اونها باشم، زیااااااد... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد