تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

ماموریت انجام شد

کوتاه کردم موهامو،

قشنگم کوتاه کردم،

انقدررررر هم بهم میاد همونجا چند نفر گفتن وای چه شیک شدی،

و یه خانومی پرسید موهای منم میشه مدل موهای این خانوم (من) کوتاه کنید؟ :)

و اینگونه شادمان برگشتم خونه

و دقیقا تصویری که تو ذهنم بود رو اجرا کردم،

برای خودم چای ریختم،

نشستم پای لپتاپ،

موهای کوتاه رو دادم پشت گوشم،

و

شروع کردم مقاله رو ادیت کنم...

+خدایا میدونی که شکرت؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
قندک میرزا دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 20:39 http://ghandskmirza.blogfa.com

سلام. این ماموریت رو کی به شما ارجاع کرد؟!
حق ماموریتی هم به شما تعلق گرفت آیا؟!
خوشبختانه ماموریت با موفقیت انجام شد!

سلام
این دلم بود که ماموریت رو بهم ارجاع کرد
و حق ماموریت حس خرسندی فراوانی بود که بهم دست داد
عاالی بود

بقول معروف حالا ماه شدی
به وبلاگ بنده هم سر بزنید خوشحال می شوم


مرسی، ماه تر
چشم

سمیرا دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 18:42 http://badeyedel.blogsky.com

مبارک باشه

خیلی ممنوووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد