تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تفاوت بزرگ

یه فرق بزرگ هست بین من و همسرم،

من هرچه رو که نتونم تغییر بدم،

هرچه رو که تحت کنترل من نباشه،

بیخیال میشم و

اصلا عجیب فایلش رو تو مغزم میبندم،

اماااااا،

همسر،

 حتی اونچه رو که قطعا و کاملا از کنترلش خارجه،

هیییچ کاریش نمیتونه بکنه،

میخاد تغییر بده،

غُرش رو میزنه،

و از منم انتظار همراهی داره :))

+برای فردا وقت گرفتم برم موهامو کوتاه کنم،

اینبار کوتاااااااااااااه، بسیااار کوتاه!

و دقیقا نشان از حال مصمم و بیخیال من داره...

نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر دوشنبه 21 آذر 1401 ساعت 18:48

دقیقا !
بعضی ها ذهنشون مثل چنگک میمونه
همه چیز را دنبال خودشون میکشن

نه قضیه چنگک نیست،
قضیه تمایل به کنترل کردن همه چی ه...

سمیرا یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 22:23 http://badeyedel.blogsky.com

سلام
سعی کنن رها کنن دنیا طبق خواسته ما نیست این یه حقیقت تلخه

سلام
آره واقعا حرص چیزایی که تحت کنترل ما نیست رو خوردن خیلییی اشتباهه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد