تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

پاییز همیشه همینطور بوده

این فصل با خودش یه چیزایی رو به همراه داره،

مثل افکار عجیب غریب،

مثل رخوت،

مثل خمیازه،

مثل یه حباب،

مثل یه رویا،

یه خواب،

یه دنیای موازی،

یه شکست عشقی...

نمیدونم،

هربار که تو این فصل هستیم،

انگار وقتی همه چی که زرد و نارنجی و قرمز میشه،

تمایل من به انجام یه کار اشتباه خیلیییییییی زیاد میشه،

ریسک پذیریم میره بالا،

یادآوری کوتاه بودن زندگی،

و من میرم سراغ اون اشتباه...

با انتخاب و با اراده این کار رو انجام میدم...

شما هم از این حس ها دارید؟

مختص پاییز...

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 8 آذر 1401 ساعت 10:31 https://malikhulia.blogsky.com/

باغ بی برگی
خنده اش خونیست اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش میچمد در آن.
پادشاه فصلها ، پائیز ..
(مهدی اخوان ثالث)


پادشاه عزیز واقعا

سمیرا دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 22:08 http://badeyedel.blogsky.com

پاییز فصل تغییرات و تکاپو هست
امسال کلی برای خودم برنامه داشتم اما عمل نکردم و کلی اتفاقات دیگه افتاد

دقیقااا همینطوره
اشکالی ندارهه فرصت دارید خب. شروع کنید
امیدوارم در ادامه فصل و ادامه سال اتفاقات بهتری براتون بیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد