تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

قوی بودن

نوشتم

وقتی به قدرت واقعی خودت پی میبری که چاره ای جز قوی بودن نداشته باشی...


میشه وضعیت الآن ما...

تو قوی

من قوی...


دراز میکشم و آهنگ

Si t'étais là

رو گوش میدم

میگه

آیا صدای من رو میشنوی؟

آیا من رو میبینی؟

اگه اینجا بودی چی میگفتی؟


انگار روحم رو تکه پاره میکنن اما خم به ابرو نمیارم و باز گوش میدم و این آهنگ رو تکراره...

شکلی جدید از مازوخیسم من!


امروز صبح که برای کلاس اسپانیایی بیدار شدم سردرد، سرگیجه و دلدرد داشتم. بعد کلاس صبحونه خوردم و با همسر رفتم دکتر و دکتر گفت احتمال قوی کرونا باشه، سیستم گوارشیم رو بهم زده و معده درد شدید داشتم.

سرم زدم و چندتا آمپول...

برگشتم خونه خوابیدم و کلاس فرانسه رو خواب بودم و وقتی برای کلاس جبرانی خودم بیدار شدم تو گروه واتساپ  دیدم کلاس فرانسه تشکیل نشده و نیشم باز شد.

حالمان خوب است. خدارو هزارمرتبه شکر.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد