تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

توصیه

هیچوقت دیگه تمام حرفها و هرچه در قلبت میگذرد به کسی نگو....

هروقت حس کردی که دنیا میخاد بهت یاد بده که تودار باشی و ساده نباشی، به حرفش گوش بده و خوب نمون!!!

لازم نیست خوب بمونی! میتونی بد بشی! اصلا بذار دنیا تورو به مسیری ببره که بد بشی! لازم نیست با همه خوب باشی!!

چند وقت پیش وقتی یه اتفاقی افتاد و حس کردم قراره از ورژن همیشگیم که به همه اعتماد میکنه دور بشم ناراحت بودم، یه دوستی وارد زندگیم شد و فهمیدم که نه، هنوزم میشه به بعضیا اعتماد کرد،

اما الآن میفهمم که نه!

ماهی کوچولو جان،

شما روندی رو که میخاستی پیش بگیر...

اعتماد نکن،

و از ورژن همیشگیت تااااااا میتونی دور شو...

با سیاست و زیرک شو...

این نباش،

این نباش،

اینجوری نباش...

بغض گلوم رو گرفته...و نمیتونم گریه کنم...

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سماوات یکشنبه 16 مرداد 1401 ساعت 03:33 https://alismt.ir

دقیقا
من از جایی ضربه خوردم که راز هامو بهش گفتم
و فقط منتظر هستن ضعف هاتو بگیرن و یک روز بزنن تو سرت
همچنین از آدم هایی که میخوان همه رو راضی نگهدارن خوشم نمیاد
بالاخره آدم 4 تا دوست 4 تا دشمن باید داشته باشه
نمیشه همه رو راضی نگه داشت که!

موافقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد