تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

رهایی

امروز حس رهایی دارم،

رهایی از چی؟

از تماااام حس هایی که تو سه ماه اخیر حس کردم،

تمام حس های مثبت و منفی و حس اینکه چرا نمیشه و چرا نباید بشه و چرا نشده؟

بی حس شدم،

بی حسِ خووووب!

و اینگونه دوباره بهمان یادآوری میشود که،

همه چی رو بسپار به زمان،

خودش همه چی رو حل میکنه،

خودش همه چی رو ساده میکنه،

خودش همه چی رو میشوره میبره...

"زمان" جان،

دستت درد نکنه...

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 09:51 https://lemonn.blogsky.com

خیلی حس خوبیه.
من معمولا بعد از یه دوره فشار انرژی ها، توی خلوتم اشکم درمیاد و بعدش به این بی حسی میرسم. عالیه

واقعا خیلی خوبه...
منم به صورت گردشی بی حسی میاد و با حس میشم و دوباره بی حس میشم! مودی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد