تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تلاش و کوشش

من تازه فهمیدم که بیشتر از دو سه ساعت نمیتونم رو رساله کار کنم!!! خیلی بده!!

هفته پیش شنبه با همسر رفتیم دنبال کارهای مدیر آموزشگاه شدن من، کلی پله رفتیم بالا پایین بعدش برگشتیم من از 4 تا 8 کلاس آنلاین داشتم و چون صبحشم خسته شده بودم سردرد گرفتم و بعد شام زودی خوابیدیم.

یکشنبه مامان اینا رو دعوت کردم خیلی وقت بود نیومده بودن و دیگه تنهایی حوصله شون سر رفته بود. کار خونه زیاد بود و کلی چیز میز پختم و سالاد و کیک و ...عصرم یه دونه کلاس آنلاین داشتم بعدش مامان اینا اومدن خسته بودم کمی اما خدا رو شکر دلمون باز شد.

دوشنبه صبح تا شب داشتم رایتینگ های دانشجوها رو تصحیح میکردم 40 نفر. و واقعا رو اعصاب بود. بعضی اشتباهاتشون رو ترم پیش خونده بودیم. منم قشنگ نمره کم کردم و شب نماینده شون پیغام داده ما بلد نیستیم! گفتم به وویس های من گوش بدید یاد میگیرید!!! این ترم اصلا یه وضعیه!

سه شنبه بخاطر اینکه در پی ام اس بودم بیگ بنگ تماشا کردم قسمت آخرشم تموم شد. حالا وقتی حال ندارم چه سریال طنزی ببینم حالم جا بیاددد؟؟؟ عصرشم کلاس داشتم اما این کلاس یکشنبه سه شنبه خیلی خوبههه. اصلا خسته م نمیکنه.

چهارشنبه دیگه گفتم بشین رو رساله کار کن. خرگوشم رو فعال کردم و کار کردم تا عصر که دوتا کلاس داشتم. این کلاسهای آنلاین خوبه فقط باید یه سری مطالب رو از پیش آماده کنی چون وقت میبره همون لحظه بخوای تایپ کنی. وایت برد هست، فایلم میشه شیر کرد اما من از قبل آماده میکنم کلی زمان ذخیره میشه. اما خب قبلش وقت گیره!!

پنج شنبه بازم یکم کار کردم و کلاسم نداشتم خوب بود. یعنی یه قسمتی رو که تو برنامه م قرار بود طول هفته تموم کنم تو همون 3-4 ساعت که 4 شنبه 5 شنبه کار کردم تموم کردم و اینگونه بود که فهمیدم اگه طول روز 6 ساعت کار کنم رساله رو میتونم در عرض یک ماه تموم کنم!! حیف که 6 ساعت واقعا برام زیاده نمیتونم. پیر شدم

جمعه هم یکم مطلب خوندم و...

تازه نسبت به این پیج های درس خونی و اینایی که عکس نت برداری میذارن و برنامه شون رو میگن و.... یه حالت obsessed پیدا کردم و یعنی دیگه خود اینستا فقط برام از همین پیج ها میاره. خیلی خوبننن. دیگه اصلااا حس نمیکنم تنهام و همه در حال تفریحن و من دارم کار میکنم، نه، خیلی ها مثل من هدف دارن و بجای تفریح کار رو انتخاب کرده اند.

دوتا ماگ پیشولی سفارش دادم دارم ذوق مرگ میشم تا برسن دستم.

دوتا هم کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان سفارش دادم با تم هری پاتر و مسافران زمان! 

اینگونه قرنطینه را برای خود شادمان میسازیم!!

پ.ن: مسافران زمان اصلا خوب نیست نخریدش!! پر آدم فضاییه با کله های گُنده اندازه کَلَم

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 07:49 http://Mydailynotebook.blogsky.com

من هم از پیج های مربوط به درس خوندن خیلی انرژی مثبت میگیرم.
رنگ آمیزی بزرگسالان خیلی باحاله. منم چندسال پیش یکی خریدم. خوب شد الان گفتی. اصلا یادم رفته بود دارمش، باید برم سراغش

خیلی خوبن آخه. دستشون درد نکنه.
آرهه عالی هستن این رنگامیزی ها. جادو میکنن. برای تمدد اعصاب ضروریه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد