تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

ففففففف

میگذرد دیگه!

دوباره دو سه روز پیش به استاد راهنما پیغام دادم، چرا که یه ژورنال خفن پیدا کرده بودم، که به موضوع من، چون که خاصه، مربوطه و تو یه جدولی که زمان پاسخ دهی و اینا رو نوشته بود دیدم که این ژورنال دو ماهه جواب میده!!! خیلی هیجان زده شدم و پیغام دادم چک کنه، استاد هم کلی تعریف کرد و گفت It's a big shot, why not و بعدش نوشتم که تموم کردی ریویو کردن مقاله م رو؟کلا آف شد فرداش دیدم پیغام داده این ورژن آخرمقاله ته؟که فهمیدم بعله تازه شروع کرده به خوندن. ناشکری نمیکنم، آموزش مجازی و کارهای دیگه داره و تازه اگه تاخیر نداشت شاید من این ژورنال رو پیدا نمیکردم. اما دلیل نمیشد ته دلم حرص نخورم.

ژرونال قبلی رو هرروز چک میکنم دقیقا هشتاد و دو روزه که under review میباشددد!

بیشتر وقتم به صحبت کردن با دوستان امریکایی عزیز میگذره، همش اینستا هستم!! چند روز پیش یکیشون میپرسید چرا بیزینس شروع نمیکنی؟!! با این اطلاعات و دانشت....منم با تعجب گفتم کدوم اطلاعات؟دانشششش؟؟؟ بیزینسسسسسسسسس؟؟

بعد توضیح داده که میتونی کتابی رو که شروع کردی تموم کنی، بیای اینجا مردم به حرفات گوش میدن و ... حرفات خوراک مردم اینجاست و ....منم گفتم من از سفر خوشم میاد، اما دلم میخواد رو مردم مملکت خودم تاثیر بذارم، گفتم میدونم شروع نکنی به lecture که انسانیت و ...همه آدمیم و ...میدونم، اما فعلا مملکت خودم بیشتر به من نیاز داره. ترجیح میدم رو ذهن دانشجو جماعت اینجا تاثیر بذارم، هرچند کوچک. خلاصه لابه لای حرفاش گفت آره بهتر اینه که بیای یکی دو ماه اینجا چیز میز یاد بگیری و برگردی مملکت خودت...

زیر پست مایکل مور یه نکته ای نوشتم، خود مایکل مور اومد لایک کرد!!!!

و زیر پست یه اکتیویست امریکایی دیگه یه چی نوشتم 400 تا لایک خورد! اونم توسط مردم امریکا و شاید یه چندتایی اروپا.

خلاصه اینگونه تاثیرگذاریم روی اذهان رو ادامه میدم

در راستای مسلمون کردن این یکی دوستمون هم نشستیم فیلم قدیمی پیغام رو که آنتونی کوئین در نقش حمزه (عموی پیامبر ص) بازی کرده نیگا کردیم که بتونم باهاش راجع به این فیلم و کلا ارزش های اسلامی و حقیقت اسلام که شاید این روزها پیدا کردن مصداق واقعیش سخت باشه صحبت کنیم. قراره ویدیو چت کنیم.

راستی یه لایو هم با این دوست داشتم، گفته بود با یه دوستی لایو داره و حتما ببینم، منم با این دوست سرخپوستم حرف میزدم(وقتی میره ماهیگیری یا دور بر خونه ش تو یه جای خوشگل بچرخه برام فیلم میگیره آنلاین نیگا میکنم حرف میزنیم، میخواد حوصله م سر نره و از طبیعت لذت ببرم) بعد این دوست دیگه م هی لایوش رو برام فرستاد وقتی رفتم ریکوئست لایو داد! من باز خونه! من باز نیاز به حجاب! گفتم الان میام و هیچی یکم راجع به کرونا صحبت کردیم و یکی از دوستاش راجع به اسلام نوشت و سوال پرسید و جواب دادم، خواهرم هم داشت لایو رو میدید اون قسمت کامنت ها هی جواب میداد!! خانواده فعال!

خیلی ملایم جواب دادم، گفتم این دین برای من خوبه، آدم بهتری میشم، هرکسی آزاده هر مسیری میخواد انتخاب کنه اما مراقب باشیم چون تو یه جامعه زندگی میکنیم و رفتار و اعمالمون رو هم تاثیر داره حتی اگه این تاثیر رو مستقیما نبینیم، پس با ignorance به هم آسیب نزنیم. و اینگونه به مباحثه خاتمه دادم!!

اینبار همسر یه اشتباهی کرده اینترنت محدود گرفته و با این ویدئو چت های بنده هر دو سه روز یه بار حجم میخره و منم این شکلی هستم: 

بعد دیگه اینکه یه روز با همسر رفتم بیرون، من از ماشین پیاده نشدم اصلااا، همسر یکم خرید کرد و به کارهاش رسید و ...منم اصلا خوشم نیومد! یعنی دیگه عمرا برم بیرون! فعلا تا کلاسی نباشه من حاضرم بمونم خونه اما با اون استرس مضاعف نرم بیرون. من شاید خیلی حساسم اما خب ارزش نداشت.

++دعا یادتون نره.

نظرات 3 + ارسال نظر
ماتیلدا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 15:10

عه شما سلبریتی هستی؟*_______*
خب عجیب نیس حرفات لایک بخوره انقد،چون خیلی خوب بلدی صجبت کنی:)

نه باباا چه سلبریتی!!!
فقط کامنت نوشتم برای یه پیج های خاص.
وای مرسی ماتیلدا

هستی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:36 http://mydailynotebook.blogsky.com

یعنی حس میکنم همونقدر که تو در حال تلاش برای مسلمون کردن افراد هستی، من باید در تلاش باشم تا خودم غیرمسلمون نشم
همتت رو بسیار تحسین میکنم
خیلی کار خوبی میکنی که میمونی خونه. من هم اگر مجبور نبودم اصلا از خونه خارج نمیشدم

نه بابا خانوم این چه حرفیه. شما ماشالا دارای اعتقادات قو ی هستی اما متواضع....
فدات شم میسیییییییی
آرههه واقعا، من نگران شماهام، خواهرم هم هرروز با مترو برمیگرده نگرانشم. خیلی مراقب خودتون باشید و به خدای بزرگ میسپارمت

رضا دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 18:32 http://rezablogger.blogsky.com

ماشالله به این همه فعالیت در این دوره رکود!
من قدیمها که اینترنت محدود داشتم از هر چیزی ورژن موبایلش رو استفاده میکردم تا مصرف اینترنت کمتری داشته باشم. مثلا از فیسبوک موبایل به جای فیسبوک معمولی استفاده میکردم!
ولی شما که تماس ویدیویی دارید رو دیگه نمیشه کاریش کرد

دیگه باید از این فرصت استفاده کرد به گونه ای!
آرههه قدیم خیلی سخت بود کلا اینترنت، اینبارم دیگه همسر پشت دستش رو داغ کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد