تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

خبببب

خب خدا رو شکر خیلی بهترم، دو شبه که راحت میخوابم! داروی معده هم خواب آوره بعد هر وعده غذایی یه چرتی میزنم! خلاصه شدم مثل بقیه افراد جامعه که مشغول به بیکاری هستن! خیلی هم بد نیست. دراز میکشم کتاب میخونم و مطلب میخونم و به این فک میکنم که استاد راهنمام دیر کرده!

امروز جرات پیدا کردم و بهش زنگ زدم، گفتم اون ژورنال پیغام داده که بخاطر این ویروس ریویو هاشون با تاخیر انجام خواهد شد و گفتم که فک نکنم با این بتونم دفاع کنم و لطفا مقاله بعدی رو ....که گفت بعلهههه پایان نامه ای رو که دستم بود دیروز تموم کردم و میخونم مقاله ت رو

و گفتم که استاد مشاور پیغام داده که به عنوان نویسنده دوم باید مقاله رو بخونه و اینا!!! پرسید مقاله اول اسمش رو نوشتی گفتم نه! (چون خود استاد راهنمام گفته بود اگه کمک کرد اسمش رو مینویسیم اگه نه نمینویسیم، خب کمک نکرده بود)

گفت اطلاع میدم چیکار کنی و تشکر کردم.

میخوام سریعتر مقاله سوم رو بنویسم این چند روز رخوت رو پشت سر گذاشتم و میخوام مثل قبل از این فرصت استفاده کنم انشاله.

راستی خاله منم کرونا گرفته و ایزوله خانگیه و کلی سرم و آمپول و خدا رو شکر بهتره. با اینکه از قبل آسم داشته! اما باز براش دعا میکنیم. انشاله همه صحت کامل پیدا کنن.

+دلم لک زده برای یه چیزبرگر چرب با کلیییییییی سس! کرونا هم بگذره من باید مراقب معده عزیزم باشم

مراقب خودتون باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 11 فروردین 1399 ساعت 09:49

عزیزم من الان فهمیدم که توی پست قبلی گفتی حالت خوب نبوده. شرمنده من این روزا خیلی درگیرم. ولی خوشحالم که بهتر شدی. انشالله خاله ات هم بهتر بشن.
منم چیزبرگر میخوام. کلا من همه چی میخوام این روزا. حتی دلم میخواد برم بیرون لباس بخرم

ای وای این چه حرفیههه دشمنت شرمنده قشنگم.
همین کامنت هم لطف کردی با وضعیتی که توش هستی، من بودم زانوی غم بغل کرده بودم.
وااای من اصلا حوصله م سر نمیره ها، فقط دلم هیجان میخواد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد