تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

آمار

دیروز و امروز رفتم پیش استاد آمار. دیروز فک میکردم آخرین باری باشه که میرم سوال بپرسم اما متاسفانه همون شب فهمیدم یه سوالم مونده و تو واستاپ نوشت فردا بیا توضیح بدم. رفتم و کلی سرفه و عطسه کرد!!!!!!!!!!!! و جالبه که گفت فلان آزمونی که انجام دادی اشتباهه و گفتم به به من این آزمون رو بخاطر حرف شما انجام دادم یعنی درواقع خودش انجام داد و تحلیل کرد برام! بعد الآن میگی اشتباهه منم تو مقاله اولم این رو همونطوری سابمیت کردم رفته!!! خیلی دلم میخواست به استاد راهنمام پیغام بدم این استاد آمار رو چغلی کنم!

گفت متوجه نمیشن، گفت خیلی وقتها آزمونهای آماری اشتباهن اما ژورنالها متوجه نمیشن بشن هم میفرستن که درستش کن و اینطوری که میگم تصحیح میکنی میفرستی! گفتم این ژورنال خفن اگه متوجه نشه دیگه همه چی نه تنها در ایران، بلکه توی دنیا در ذهن من فرو میریزه، یعنی متوجه میشم دنیا داره میترکه!

اونقدری که باید ناراحت نشدم! نمیدونم چرا! کلا نسبت به همه مسائل خونسرد شده ام! هیچی ناراحتم نمیکنه.

هفته پیش فهمیدم آزمونی که شرکت کردم قبول نشدم و بازم ناراحت نشدم، البته بخاطر اینکه در طی تماسهایی فهمیدم که بهتره که قبول نشم چون خروج از اون سازمان کار سختیه. و به عنوان شغل موقت بهش نیگا میکردم.

با همسر رفته بودیم دانشگاه، برگشتیم از بیرون ناهار گرفتیم و به حالت استریل ریختیم تو بشقاب و بیست بار دستهامون رو شستیم تا بخوریمش!! مجبور بودیم چون ناهار نداشتیم. بعدشم خوابیدییییییم تا کمی پیش که بیدار شدیم همش پیگیر اخبار و ....با مامان صحبت کردم....الآن یه چای ریختم برای خودم، بشینم قسمت آنالیز داده مقاله رو عوض کنم و نتایجم بنویسم انشاله.

امیدوارم همه مراقب خودشون باشن و دعا میکنم هیشکی مریض نشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 22:24 http://roya-94.blogsky.com/

مقاله کار میکنی؟
:(
استاد امار من بهم ۱۴داد هیچ ۱۴نمیگرفتم که!

بله مقاله مینویسم برای دفاع از رساله.
ای بابا!
کلا پیچیدگی داره آمار. تازه من دوره SPSS گذروندم اما آمار تئوری نمیشه باید عملی یاد گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد