تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

حس

اصلا حس نوشتن نداشتم این چند وقته. نه اینکه حالم بد باشه، طبق معمولِ مود عزیز خوب و بد بودم.

مقاله محترم رو سابمیت کردم و کلی با استاد راهنمام حرف زدیم و راهنماییم کرد و تازه فک کنم متوجه شد که منم چقدر حساسم و چقدر دقیق و ایده آل گرا. یه بار زنگ زد گفت خانوم چقدر عجولی  خلاصه علاقه م بهش بیشتر شد (دور از چشم همسر که همینجوریشم روی استاد راهنمام حساسهههه)

مقاله رو که سابمیت کردم خیالم راحت شد و یکم به کارهای دیگه م رسیدم و ....

تو دنیای موازیم یه دنیای دیگه برای خودم خلق کردم و خیلی وقتها غرق اون دنیا هستم و شاید داستانش کردم.

یه موفقیتی حاصل شده در تغییر خودم و اون هم درون گرا شدن نسبی اینجانب است. دیگه همه چی رو بروز نمیدم. سریع به خودم میگم قرار بود صبورتر باشی و عکس العمل نشون ندی. البته خیلی راه هست تا ایده آل ذهنیم اما خب baby steps.

کلاسها خوبه و از بچه های دانشگاه هم امتحان گرفتم و تصحیح کردم و نمره هاشونم تو سایت ثبت کردم، ثبت موقت که هرکی میخواد اعتراض بده. این بچه های ورودی خیلی باحالن همش نوشتن حس میکنممم نمره م از این بیشتر میشد منم رد اعتراض میزدم به نشونه اینکه حست اشتباهه عزیزم

همسر هم چند روز خونه بود و یکم بیشتر هم رو دیدم و دلی از عزا درآوردیم خیلی خوب بود کاش میشد همیشه همینطوری باشه.

امروزم یه تئاتر خوب هست میخوایم بریم، بازیگرش همونه که من میشناسمش و همسر روش حساس شد و فالوش کرد. تازه پریروز بهش پیغام دادم ببینم تئاترشون کنسل نشده باشه و....برف زیاد شد نرفتیم، نوشتم نشد امروز بیایم، نوشت من منتظرم. و باز هم دور از چشم همسر...

هیچی همینا. فعلا تا حس نوشتن بعدی خدانگهدااااااااار.

++راستی من یه دوستی داشتم میگفت آهنگهای شادمهر آدم رو دیوونه میکنه، آهنگهای شادمهر ممکنه باعث شه آدم کار احمقانه ای بکنه. صد درصد باهاش موافق بودم و هستم. تازه میخوام به رستاک لقب شادمهر پریم بدم که واقعاا آهنگهاش دیوانه کننده ست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد