تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

مثبتانه

چند روزیه هوا یه جوریه انگار پر از انرژی مثبته! حتی اونروز یکی از بچه ها گفت این چند روز انرژی مثبت زیاده تو فضا. حالا اعتبار این صحبت ها بماند برای بحث های بعدی، فعلا مهم اینه که من خودم انرژی رو حس میکنم و دارم، چه از درون چه بیرون. چند روزه در حدی تمرکز کردم رو مقاله که اونروز از 7 تا 11 حتی میل صبحونه خوردن هم نداشتم و فقطططط کار کردم. دیشبم یه لیوان شیر خوردم و دیگه شام نخوردم. کلا وقتی متمرکز میشم اینجوری میشم، یادمه هربار خواستم کنکور شرکت کنم، کارشناسی، ارشد و دکترا، من لاغر شدم، چون مغزم یادش میره دستور گرسنگی صادر کنه

تقریبا کار مقاله تمومه و تعداد لغاتش رو کم کردم مناسب چاپ بشه، کلی از رفرنس ها رو هم کردم خیلیییییییییی زیاد بودن

مامان این هفته هم پیش خواهری اینا بود و من تازه متوجه شدم چقدر همون یه وعده غذا فرستادنش چقدرررر کمک میکرد. در عوض یه شب بابا رو دعوت کردم شام و دوجور خورشت براش پختم، حتی میخواستم یه وعده هم بکشم ببره که گفت از بیرون غذا گرفته و مونده. نمیدونم چطور میگذره براش ما هم بد گرفتاریم بچه های بدی هستیم.

تازههه مودم ایرانسلش رو آورد برامون چون 30 گیگ مونده بود و میدونست خودش نمیتونه استفاده کنه. منم کلییییی تو فیلیمو سریال و فیلم دیدم چون با ایرانسل نیازی نیست اشتراک بگیری. سرخپوست رو دیدم بالاخرههههه و عالیییییییی بود. من اصلااا از نوید محمدزاده خوشم نمیومد.میدونستم خوبه ها اما خب خوشم نمیومد. تو این فیلم شاهد شکوفایی هرچه بیشترش بودم و عالی درخشید بنظرم. کم کم حس میکنم داره بهترین بازیگر مرد ایران میشه. بعد این شخص رفته بود تئاتر دوست خانوادگی ما تو تهران و حتی تو پیج اینستاش یه نقل قول از اون بازیگر تئاترکرده. داشتم فک میکردم الآن اون دوست ما چه کیفی کرده که نوید محمدزاده رفته تئاترش تازه تو پیجش ازش گفته و تعریف کرده. بعد یادم افتاد محمدزاده تهیه کننده یه تئاتری بود که همین دوست ما بازی کرده توش! هیچی خلاصه که سرخپوست عالی بود.

الآنم میرم آمادگی های پخت استانبولی و بعدشم مقاله رو برای استادم ای میل کنم ایشالا.

ترم هم رو به اتمامه و ببینیم که از 3ماه پایانی سال چه استفاده هایی خواهیم کرد انشاله ،توکل به خدا.

+++مقاله م کنفرانس بین المللی که هر چند سال یکبار یه کشوری (و اینبار هلند) برگزار میشه اکسپت شد و این انگیزه رو چند برابر میکنهههه. مقاله یکی دیگه از دوستان ریجکت شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان عسل شنبه 23 آذر 1398 ساعت 14:29

همیشه شاد و موفق باشی و این انرژی مثبتت رو هم به ما منتقل بکنی دوست خوبم

فداتون مامان عسل جون. مرسی شما هم شاد و سربلند باشید
از خواهرتون چه خبر؟حالشون بهتره؟اشتباه نکنم میگفتید یکم ناخوش احوالن، امیدوارم که بهتر باشن و بهبودی کامل پیدا کنن انشاله.

رز جمعه 22 آذر 1398 ساعت 18:05

سلام نازنین بانو.
ممنونم از محبتتون.من رشته ام حقوق بین الملله.
مهم همون شروع کردنش هست که نمی دونم چه جوری شروع کنم و بنویسم.

سلام عزیزم.
موضوعت مشخصه دیگه درسته؟یا نه؟اگه موضوعت مشخصه شروع کن مقالات، پایان نامه های مرتبط رو بخون، یادداشت برداری کن، یا چون پی دی اف هستن یه تیکه هایی رو کپی کن یا به زبون خودت یادداشت کن، کم کم سعی کن یه آتلاین درست کنی که من چی میخوام بنویسم و پایان نامه م چه بخش هایی داره و مثل اون مقاله ها طبقه بندی کنی مطالب رو.
حقوق بین الملل کار عملی که نداره؟تئوری کار میکنید؟مطلب باید جمع کنی از اینور اونور؟

رز پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 20:33

خانوم دکتر نازنین سلام.
تازه با وبلاگتون آشنا شدم.می تونم خواهش کنم در مورد نوشتن پایان نامه منو راهنمایی کنید.یه ترس عجیبی دارم.می ترسم بنویسم و بد بشه.یک ساله معطلم و نتونستم بنویسم.حتی به آموزش محور شدن فکر کردم. با اینکه معدلم الفه ولی نتونستم بنویسم.پایان نامه ارشد رو هم که خیلی ها می گن خیلی مهم نیست.ولی معضل زندگیم شده الان.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام عزیزم.
اصلا مهم نیست که عالی باشه، آدم فک میکنه قراره یه کار شاق انجام بده بعد میبینه که نه بابا، هیچی نیست.
شما شروع کن به مطالعه و یادداشت، بنظرم از همون اول تایپ کن. نمیدونم رشته تون چیه و کار تحقیقاتی تون به چه صورته، اما اصلا سخت نگیر پایان نامه در طول زمان صیقل میخوره و بهترتر میشه، قرار نیست اولین نسخه عالی باشه. شما فعلا شروع کن، همون اولش سخته، شروع که کنی میبینی چقدر حس خوبی داری و چون کارت پیش میره هی انرژی میگیری و ....اگه شروع نکنی بعدا پشیمون میشی و بعدا میگی سر یه پایان نامه بیخود خودت رو اذیت کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد