تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

تغییر در من

روز عجیب...

دلم شدیدا خواست که ما هم نی نی داشته باشیم. شدیدا دلم خواست... 

حتی حس منفی نسبت به بارداری کاملا پرید و رفت!

جاش رو حسهای مثبت و قشنگ و لطیف و مهربونانه گرفت... 




+تا دفاع نکردم نمیتونیم فکرشم بکنیم. انشاله که نی نی هم صبور باشه... 

نظرات 2 + ارسال نظر
گلابتون بانو پنج‌شنبه 16 آبان 1398 ساعت 11:05 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

سلام. مادر شدن حس خیلی قشنگیه. ان شا الله تو بهترین موقع تجربه اش کنی!

سلام به روی ماهتون.
مرسیییییی خیلی ممنونم، انشاله.

هستی پنج‌شنبه 16 آبان 1398 ساعت 09:42

به به. انشالله هروقت صلاح باشه صاحب یه نی نی سالم و خوشگل و ترجیحا دختر بشی

سلام.مرسییییییییییی.
عهههه، جرااا، من هردو رو دوست دارما، اما پسر بیشترتررررر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد