تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

شلوغی نخوابیدن!

دیروز روز شلوغ پلوغی بود. صبح هفت بیدار شدم رفتم که استاد آمار رو ببینم، 9 رسیدم دانشکده شون و تا ساعت 10:10 منتظر بودم بیاد. گفت خانم دکتر خیلییییییی معذرت میخوام، چرا زنگ نزدی بیام، من پایین بودم فک کردم زنگ میزنی! منم با یه نگاه خسته گفتم اشکالی نداری.

رفتیم گفت تا لپتاپت رو روشن کنی من میام، منم همه چی رو آماده کردم. اومد، گفتم اول کار شما، گفت نههه اول کار شما. دستش درد نکنه یه توضیحات باحالی داد و کارام رو انجام داد. بعد گفت این مقاله رو ما نوشتیم، ببین غلط گرامری نگارشی نداشته باشه. گفتم الآن؟گفت آره دیگه بشین همینجا 5 دیقه طول میکشه!!! 5 دیقه شد یک ساعت و نیم قطعا من از موضوع مقاله که آمار اینا بود سردر نمیارم، اما این موضوع درآمد کلی کشوری و توزیع عادلانه حقوق ها بود خوشم اومد و تمام تلاشم رو کردم که خوب ویرایش کنم، چندتا جمله رو کلااا تغییر دادم، و خلاصه هیی گفت ببخشید، گفت روزتون رو خراب کردم وقتتون رو گرفتم! منم گفتم واقعا خجالتم میدید من این همه به شما زحمت دادم شاید با این کار یه گوشه ش جبران شه، میگفت این کارها رو همیشه میدم استاد راهنمات انجام میده(گویا دکترا رو خارج از کشور باهم هم دوره بوده اند اونجا دوست شدن) گفتم از این به بعد هرکاری داشتید به استاد راهنمام نگید مستقیم به خودم بگید.

بعد اومدم خونه ناهار، دوش، 45 دیقه خوابیدم رفتم دخترخاله رو از خونه شون برداشتم و رفتیم کاری که میخواستم انجام دادیم ووووووووووووو رفتیم کافی شاپ خیلی گشنه مون بود چسبید شکر. بعدم رفتم همسر رو از دفتر دوستش برداشتم و اومدیم خونه.

حالا به من گفته بودن تا 6 ساعت نه دراز بکش نه بخواب، منم خستهههههه! شانس آوردم همسر هیولا رو باز کرد ببینیم وقت اینگونه گذشت. قسمت اولش بود و من اصلاا خوشم نیومد، گفتم این طنزه؟!! من بیشتر عذاب کشیدم در حین فیلم؛ خیلی دردناک بود بنظرم. ساعت شد 1 و خوابیدییییییییم.

++با دختر خاله از یه پیج 2تا سرهمی سفارش دادیم + یه مانتو عبا مانند برای من. خرید اینترنتی خیلی هیجان انگیزه، وقتی پست بسته ت رو میاره انگار برات کادو میاره، کادو از طرف خودت، خوشآینده. تازه من تا حالا هرچی اینترنتی خریدم خوشم اومده؛ حتی دیروز از زیر مانتوم یه شومیز تنم بود دخترخاله گفت این چه خوشگله، گفتم اتفاقا اینم اینترنتی خریدم.

خلاصه که امیدوارم دلتون شاد باشه و با مسائل و کارهای کوچولو شاد بشید و از زندگی لذت ببرید.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 13 تیر 1398 ساعت 13:49

موفق باشی عزیزم
من فقط یه سوالی داشتم
چه طوری رایتینگ انگلیسی مو خوب کنم؟
سر مقاله نوشتن واقعا به مشکل می خورم
ممنون از راهنماییت

من عاشق اینم که پست برام یه چیزی بیاره

کلا خرید خوبه چه اینترنتی چه غیر اینترنتی

سلام الهام جون گل.
اگه خودت میخوای یاد بگیری باید یه عالمه متن بخونی، متن علمی، برای خودت تجزیه شون کنی، ببینی چی رو چجوری بیان کرده؛ اصطلاح ها رو دربیاری، تو دفتر بنویسی که بعدا خودت استفاده شون کنی. مقاله ها اکثرا بیشتر بجای فعل از noun استفاده میکنن، مثلا بجای utilize مینویسن utilization of و جملات passive هم زیاد استفاده میشه.
زمان بذار تجزیه کن.

آرههه منم عاشق اینم. دقیقا، خرید عالیه، من قبلا به جادوی خرید پی نبرده بودم، اخیرا اینگونه شدم!

رویا پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 12:38 http://dreamaway.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد