تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

موسیقی

امروز خوب شروع نشد اما داره خوب پیش میره، اینو گفتم که اگه صبحتون خیلی خوب نبود امیدتون رو از دست ندید و امیدوار باشید به ادامه خوب روز.

برنامه امروز عصرم به هم خورد و فک میکردم دیگه تایم نداشته باشم اما خدا رو شکر برای 4 شنبه تایم آزاد شد و دخترخاله م هم خیلی شانسی گفت امروز سختشه و 4شنبه میتونه. الکی یکم حرص خوردم و همش گوشیم رو چک کردم اما بعدش حل شد.

بیدار که شدم قبل صبحونه سریع داشتم کتاب SPSS رو میخوندم بعد دیدم این چیزی که نوشته با کار من فرق داره یکم و باییییید برم استاد آمار رو ملاقات کنم. رو چکیده کار کردم، و گوشی چک کردممم، ناهار عدس پلو پختم ماست خیار درست کردم. همسر رفت دفتر بیمه یکم دیر اومد.خوب شد من به کارهام رسیدم. و با دوستم راحتتر راجع به ابروهاش که میکروبلیدینگ کرده و رنگش رفته صحبت کردیم و راجع به برنامه 4 شنبه من.

الآنم تصمیم گرفتم نخوابم و آهنگ گوش میدم و چکیده رو تموم کنم بفرستم برای استادم، بعد باقی کارها رو انجام بدم. حتی اگه دیدم استاد آمار تا هفته بعد وقت نمیده مقاله دوم رو شروع میکنم وقتم تلف نشه. از تعطیلات باید استفاده کرد.

تو سریال The Big Bang Theory شلدون میگه: I am the master of my bladder.

حالا در حس و حال همزاد پنداری با شلدون، منم تصمیم دارم : I am and I will be the master of my own hormones!

یعنی نمیذارم پ هیچگونه تغییری در مود من ایجاد کنه، فعلا موفق بوده ام امیدوارم ادامه این چند روز هم خوب پیش بره

به قول مامان جونم: از زندگی لذت ببرید while you can...

++دیروز چکیده رو تموم کردم، عصری با همسر رفتیم گشت وگذار و رفتیم کنتاکی فیله مرغ خوردیم واااای عالیههه، بستنی هم خوردیم. هواا عجیب غریب گرمه، اما خدا رو شکر حالمون خوب باشه.

استاد آمار گفت خوب شد زنگ زدی منم باهات کار دارم چندتا اشکال انگلیسی دارم بیا صحبت کنیم. فردا صبح میرم ببینمش.

خدایا اگه لطف تو نبود، چطور میشد و این کارهای من چطور پیش میرفت؟میدونی عاشقتم؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستش چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 21:16 http://khoda15.blogsky.com/

سلام ماهـــی جان خوبی رفیق عزیزم
وقتی نظرتو دیدم نمیدونی چقدر خوشحـــال شدم عزیزم
انشاالله هرکجا که هستی لبت خندون باشه

دوباره سلام رفیق جون.
فدات شم ایشالا همیشه شاد باشی تنت سالم.
مرسی پرستش جون

پرستش سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 21:26 http://khoda15.blogsky.com/

سلام عزیزم
چقــــــدر دلم برات تنگ شده ماهی ...

سلام فدات شم. دل منم پرستش مهربون.
مراقب خودت باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد