تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد
تکرار زندگی های من

تکرار زندگی های من

در اقیانوس زندگی، رها همچون ماهی کوچولوی شاد

همسر بد

دیشب همسر بدی شدم و به همسر گیر دادممم! نمیدونم حق با کی بود و من باید معذرت میخواستم یا همسر اما بهرحال آشتی کردیم.

هربار با خودم میگم اینبار دیگه هیچی نمیگم، اینبار بیخیال میشم، اینبار ....

ولی هر 3-4 ماه یه بار یه گیری میدم بهش. میگم ناراحتت کردم میخنده میگه عادت کردم!! آخه من خیلی شخصیت مستقلی دارم، لااقل خودم اینطور فکر میکنم، اما هرچند وقت یکبار اجازه میدم حسهای بد و افکار بد بیان سمتم! اصلا انگار که مازوخیزم داشته باشم و خوشم بیاد!!!واا! چند وقت بود خیلی خوب داشتم پیش میرفتم و یه ماهی کوچولوی بیخیال و بازیگوش و خندون و گیر-نده بودم، باز یه چیزی اومد و گیر دادم! قول میدم اینبار خل نشم، لطفا تشویقم کنیم به گیر ندادن مرسی.(مستقل هستم مستقل خوب، نه مستقل پرمدعی، منظورم این نیست که به همسر نیاز ندارم یا رابطه خوب برام مهم نیست، چرا دارم و برام مهمه، اما منظورم اینه که گاهی فضای استقلال بین خودمون ایجاد میکنم و اگه مشکلی پیش بیاد خیلی خودم رو ناراحت نمیکنم)

امروز همسر رفت دانشگاه، منم بیدار شدم صبحونه خوردم رفتم باشگاه، هم نزدیک خونه مونه، هم مجهزه، هم موسیقی هاش باب میلم بود. خیلی خوش گذشت بهم برگشتم دوش گرفتم، کباب گذاشتم بپزه و آرایش کردم و یه پیرهن خوشگل پوشیدم الآن منتظرم همسر بیاد با دیدن من و ناهار خوشمزه، دیشب از یادش دربیاید

مامان گفت لطفا برای مقاله ت هم تایم بذار، با وجود استرس های خودم مامان همیشه نگرانه!! گویی که من بازیگوشم وکار نمیکنم.

فردا با دختر خاله م میریم بیرون، یه کاری داریم بعدشم گردش. امیدوارم اون کار خوب پیش بره، هیجان زده هستممم.

امیدوارم دیگه نذارم افکار مسخره خلقمون رو تلخ کنن. افکار که میان، من باید یاد بگیرم کنترلشون کنم. من میتونم. از همین الآن.

خدایا شکرت که بهم کمک میکنی ایرادات رو ببینم و برطرف کنم انشاله.

++خیلی خوبه که یه دوستایی داشته باشی که حسهای خوب بهت بدن، دوستهای دنیای واقعی و دنیای مجازی، هرچند خیلی دور باشن اما باعث میشن حالت بهتر و بهتر بشه و کلی ازشون درس یاد بگیری. از همه تون ممنونم.

+++همسر خسته اومد، اصلا هم یاد دیشب نبود دستش درد نکنه :)) ناهار خوردیم خوابیده الآن. من با انرژی بسیار بالا اومدم رو گزارش نتایجم کار کنم و چکیده برای استاد آهنگ گوش میدم و مطلب میخونم و مینویسم. هوا گرمه بسیاااااار گرم، اما حال ما خوب است شکررررر.

نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه شنبه 8 تیر 1398 ساعت 19:41 http://negahekohestan.blogsky.com

اینکه میتونی با همسرت مهربونتر باشی

آهااان. تلاش میکنم. گاها هم از کارهای خودم لبخند میزنم میگم خوش بحالش
فدات عزیزم

نگاه سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 14:21

چه خوب که بیشتر حواست به کارای خودته

مرسییی عزیز.
کارهای خودم کدوم کارهام؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد